پرچم متبرک گنبد حرم مطهر رضوی در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و خادمیاران رضوی به چهار بیمارستان پیشرو در امر مقابله با بیماری کرونا اهدا شد.

یزدفردا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای پرچم آستان مقدس امام رضا (ع به بیمارستان‌های فعال در امر خدمت رسانی به بیماران کرونایی استان یزد اظهار داشت: خدمت به بیماران کرونایی نوعی جهاد و ایثارگری است و پاداش آن در قدرت خداوند متعال است.

آیت‌الله محمدرضا ناصری بیان کرد: ارزش کاری که کادر درمانی برای نجات بندگان خدا انجام می‌دهد را فقط خداوند متعال می‌تواند محاسبه کند و ثواب آن ذخیره آخرت برای پزشکاران، پرستاران، مسئولان و افرادی است که در این زمینه زحمت می کشند.

وی بر استقامت کادر درمان در مقابله با این بیماری تاکید کرد و از مسئولان خواست تا نسبت به تأمین وسایل مورد نیاز آنها کوشش نمایند.

امام جمعه یزد با تشکر و قدردانی از این اقدام آستان قدس رضوی، خواستار افزایش میزان آموزش به مردم برای رعایت اصول بهداشتی شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از خدمات و ایثارگری‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان در مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی امکان ملاقات حضوری تقدیر از کادر درمان از ما سلب شده است و در این مراسم به نمایندگی در خدمت مدیران و نمایندگان بیمارستان‌ها هستیم و بدین وسیله سلام تولیت آستان قدس رضوی و همه خادمان امام رضا (ع) در آستان و خادمیاران رضوی استان را به آنها ابلاغ می‌کنیم.

اهدای پرچم با هدف افزایش امید و تقویت روحیه کادر درمان به بیمارستانها

محمدحسین رحیمی نسب افزود: این زحمت بزرگی که در بیمارستان‌ها در حال انجام است قابل تقدیر است و هر روزه خادمان امام رضا (ع) در کنار مضجع شریف آن امام عزیز دعاگوی کارکنان و پرسنل بهداشتی هستند.

وی ادامه داد: به نشانه قدردانی و ایجاد ارتباط نزدیک معنوی به امام رئوف، پرچم متبرک حرم مطهر رضوی از طرف آستان قدس به چهار بیمارستان پیشرو در مقابله با بیماری کرونا اهدا شده تا موجب افزایش امید و تقویت روحیه کادر درمان و بیماران شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این مراسم ارتباط پزشکان و کادر درمان را با امام رضا (ع) ارتباط عاشق و معشوق دانست و گفت: امیدواریم سریع‌تر این بیماری پایان یابد و امکان دیدار حضوری برای کادر درمان در مشهد مقدس صورت گیرد.

در این مراسم چهار پرچم متبرک حرم رضوی توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به مدیران بیمارستان‌های شهید صدوقی، شهید رهنمون، شهدای کارگر و افشار اهدا شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا