نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: متاسفانه امروز برخی آینده انتخابات آمریکا را برای گشایش در مشکلاتشان انتظار می‌کشند در حالی که رئیس جمهور آمریکا حتی برای مردم خودش نیز دل نمی سوزاند.

یزد فردا: آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» امروز چهارشنبه دوم مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: عظمت امروز کشورمان را مدیون اسلام و انقلاب هستیم لذا نباید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را هرچند عادی نیست و مشکلات زیادی برای مردم پیش آورده است، به پای نظام و انقلاب بگذاریم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بالاترین انقلاب‌ها و دفاع مقدس نیز بالاترین مقاومت در کل تاریخ بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی بود که نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جهان برای جوانان انقلابی گشایش ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: متاسفانه امروز برخی آینده انتخابات آمریکا را برای گشایش در مشکلاتشان انتظار می‌کشند در حالی که رئیس جمهور آمریکا حتی برای مردم خودش نیز دل نمی سوزاند.

وی با تاکید بر انعکاس رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، گفت: به دنبال شیوع کرونا و با وجود این که بسیاری از کشورها دچار مشکل شده بودند، مدیریت مناسب و مشارکت همه‌جانبه مردم برای کمک به آسیب‌دیدگان و کادر درمان باعث شد تا کشورمان در این رابطه سربلند عمل کند.

امام جمعه یزد با بیان این که جایگزینی شعور حسینی به جای شور حسینی یک نیرنگ از سوی دشمن بود تا به بهانه‌ی شیوع کرونا محرم و عاشورا را از مردم انقلابی ایران بگیرد، تصریح کرد: خوشبختانه نه تنها شاهد برگزاری آیین‌های عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشورمان بودیم بلکه عزادارن حسینی با کمک به نیازمندان شعور حسینی خود را نیز به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه با تاکید بر این که کاهش جمعیت یک مسئله جدی در کشورمان است، گفت: باید سالمند شدن جمعیت کشور را یک تهدید به شمار آوریم و این توطئه فاجعه‌بار دشمن برای کشورمان را با فرزندآوری بیشتر خنثی کنیم.

آیت الله ناصری با بیان این که فرهنگ نادرست مشکل تامین رزق و روزی فرزند بیشتر در جامعه ناشی از ضعف توکل به خداوند است، تاکید کرد: خداوند به کرات در قران کریم تاکید دارد که تنها خداوند روزی‌رسان بندگانش است.

وی تربیت فرزندان را به عنوان آینده‌سازان کشورمان بسیار مهم خواند و گفت: پیشنهاد دادیم که ساعات کار بانوان در قبال حقوق دریافتی‌شان به چهار ساعت در روز کاهش یابد تا مابقی ساعات را برای پرورش صحیح فرزندان و تحکیم بنیان خانواده صرف کنند.

وی اظهار کرد: سبک کنونی آموزش دانش‌اموزان یک سبک غربی است و باید علاوه بر آموزش خواندن و نوشتن، به فرزندانمان سواد فکر کردن را نیز آموزش دهیم.

آیت الله ناصری در پایان نیز خواستار اهتمام بیشتر به ظرفیت‌های فضای مجازی به ویژه برای نشان دادن واقعیت‌های انقلاب و عظمت ایران اسلامی پیش روی جهانیان شد.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران به بیان نظرات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا