دومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در سال جاری برگزار شد.

یزد فردا: دومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به ریاست رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، معاونان و کارشناسان این اداره کل و رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان یزد به میزبانی کتابخانه دکتر جوادی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در این جلسه بر اجرای دقیق آیین‌نامه‌های اداری مالی نهاد با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور تأکید کرد.

وی اجرای برنا‌مه‌های متنوع فرهنگی با محوریت فضای مجازی به منظور جذب اعضا و ترویج هرچه بیشتر کتابخوانی در جامعه، را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با توجه به تغییر شرایط در کشور به دلیل شیوع کرونا، امکان اجرای بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌محور در کتابخانه‌ها نیست که در این وضعیت، استفاده درست و اصولی از ظرفیت فضای مجازی می‌تواند به اهداف فرهنگی کتابخانه‌ها کمک کند.

در ادامه این جلسه معاونان امور مالی و ترویج کتابخانه‌های اداره کل و همچنین کارشناسان فناوری اطلاعات، فرهنگی، اداری، آموزش و پژوهش، روابط عمومی، حراست و امور انجمن‌ها به بیان مباحث تخصصی حوزه کاری خود پرداختند.

در حاشیه این جلسه، از ۱۴ سال خدمت صادقانه افروز جانمی، کارشناس سابق روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد که به تازگی به استان اصفهان منتقل شده است، تجلیل شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا