دشمن به صورت مستقیم سفره و معیشت مردم را هدف قرار داده است رئیس اتاق اصناف استان یزد با بیان اینکه مردم نان خالی را هم به سختی تامین می کنند، گفت: دشمن به صورت مستقیم سفره و معیشت مردم را هدف قرار داده است.

یزد فردا: علیرضا حسنی در آیین تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج اصناف استان یزد اظهار داشت: در حوزه اصناف مشکلات بسیاری وجود دارد و سختی های بسیاری این بخش از جامعه را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه مشکلات اصناف از بیرون خیلی شاید به چشم نیاید عنوان کرد: وقتی که وارد این بخش می شویم، می بینیم که واقعا اصناف با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده اند.

رئیس اتاق اصناف استان یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر جبهه اصلی اقتصاد کشور دست همین بازاریان و اصناف هستند و در جنگ اقتصادی همین افراد هستند که در برابر دشمن ایستادگی می کنند.

حسنی با تاکید بر اینکه امروز دشمن سفره مردم را هدف قرار داده تصریح کرد: در حال حاضر همه افراد خانواده به صورت مستقیم از جنگ اقتصادی دشمن آسیب می بینند و مسئولان باید به صورت ویژه برای این موضوع چاره اندیشی کنند.

وی ادامه داد: همه ما از مسئولان می خواهیم که برای بحث معیشت مردم و جلوگیری از کوچک شدن سفره آنها برنامه ریزی دقیق تر و بهتری داشته باشند، مردم الان در تنگنای شدیدی قرار گرفتند و زندگی آنها به سختی می گذرد.

رئیس اتاق اصناف استان یزد با بیان اینکه هر کسی الان تقصیر را به گردن دیگری می اندازد عنوان کرد: بسیاری از مردم الان حتی نان خالی را هم به سختی تامین می کنند، این وضعیت بسیار سخت و ناراحت کننده است.

حسنی گفت: نمی گوییم وضعیت در بهترین حالت ممکن قرار گیرد ولی از مسئولان می خواهیم تلاش کنند که حداقل وضعیت اقتصاد را به 5 یا شش سال قبل برگردانند و همانند آن زمان مردم بتوانند نیازهای اولیه خود را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج اصناف یزد در طول سال های گذشته خدمات بسیار خوبی داشت گفت: بسیاری از فعالیت ها و طرح هایی که بسیج اصناف در استان انجام داده الان به عنوان الگو در کشور مصرف می شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا