زارع ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید استان یزد گفت: برنامه های امسال در استان یزد برابر با ۴۰ سال گذشته است.

 یزد فردا: منصور زارع پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد ضمن گرامیداشه هفته دفاع مقدس گفت: امسال به برکت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همچنین برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان، تمامی برنامه ها مرتبط با 40 پیشبینی شده است.

مدیر کل اداره حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس گفت: امسال علی رغم فراگیری بیماری کرونا برنامه های پیشبینی شده برابری با 40 سال گذشته در حوزه دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: شعار محوری امسال « ما قوی هستیم» است که به برکت 40 سال زحمات مردم به جایی رسیدیم که حرفی برای گفتن در دنیا داریم.

زارع ادامه داد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان استان امسال همزمان با سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت مجازی همراه با سراسر کشور با حضور ایشان برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرایی در حوزه دفاع مقدس، پخش زنده در باغ موزه دفاع مقدس، رونمایی از گالری یک موزه دفاع مقدس، رونمایی از 25 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس از جمله برنامه های دیگر ما است.
زارع ادامه داد: این مستندات با محوریت فرمانده گروهان به بالا مصاحبه شده که بیش از 6 هزار ساعت بوده که 4 هزار ساعت آن پیاده شده است.

مدیر کل اداره حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس یزد گفت: 40 یادواره شهدا به صورت مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری شب خاطره در مساجد و نشست های بصیرتی و طرح اصلاح بلوار دفاع مقدس نیز در این هفته انجام می شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا