یزدفردا:معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان اینکه جانمایی محل دفن اموات کرونایی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی است، گفت: نباید این تفاوت بر ذهنیت همشهریان به معنی بی احترامی و تضییع ابدان مؤمنین تلقی گردد.

به گزارش یزدفردا - حسین صالحیان ضمن تاکید بر تسریع در ساماندهی اطراف قبور قطعات اموات کرونایی، گفت: هر چند که بدلیل رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا به ناچار می بایست محل و نحوه دفن اموات کرونایی متفاوت باشد اما این تفاوت نباید بر ذهنیت همشهریان به معنی بی احترامی و تضییع ابدان مؤمنین تلقی گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد خاطر نشان کرد: باید به نحوی برنامه ریزی شود تا قطعاتی که برای دفن اموات کرونایی در نظر گرفته می شود، ساماندهی و آماده سازی فضای اطراف آن از قبل انجام شده باشد.

علی سلمانی معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای کمک در تسریع ساماندهی و آماده سازی مکان های در نظر گرفته شده برای ساخت قبور، بر همکاری همه جانبه دستگاه های زیر مجموعه شهرداری تا برون رفت از این بحران نیز تاکید کرد.

در ادامه محمد حسن مرادی رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری یزد نیز به افزایش درخواست های مردمی نسبت به خرید قطعات خانوادگی اشاره کرد و گفت: با توجه به مکان یابی های انجام شده در سطح سازمان برای دفن اموات کرونایی و از طرفی افزایش درخواست ساخت قطعات خانوادگی که موجب توسعه سازمان شده و این موضوع خدمات رسانی به همشهریان را با کندی همراه کرده است.

در این نشست امین خبیری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و ابو القاسم محی الدینی رئیس سازمان همیاری شهرداری های یزد نیز حضور داشتند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا