در راستای سیاست های سازمان در خصوص صرفه جویی در مصرف آب، سیستم آبیاری قطره ای بطول بیش از ۱۱,۰۰۰ متر لوله گذاری در بخشی از فضای سبز مناطق ۱ و ۲ اجرا گردید.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز، در راستای سیاست های سازمان در خصوص صرفه جویی در مصرف آب، سیستم آبیاری قطره ای بطول بیش از ۱۱,۰۰۰ متر لوله گذاری در بخشی از فضای سبز مناطق ۱ و ۲ اجرا گردید.

سید علیرضا رسولی سرپرست سازمان با اشاره به اینکه بحران کم آبی سال های گذشته در کشور و بخصوص شهر یزد سبب شده تا با مشکلات جدی کم آبی مواجهه شویم گفت: مصرف صحیح منابع آبی در آبیاری فضای سبز یکی از سیاست های اصلی سازمان و راهکارهای بهینه در پارک ها و فضای سبز می باشد که به همین منظور لوله گذاری آبیاری قطره ای  در بخشی از  فضای سبز مناطق ۱ و ۲ انجام شده است.

وی در ادامه افزود: بدین منظور به میزان ۳۰۰ متر حفاری و لوله گذاری با لوله پلی اتیلن در فضای سبز ابتدای بلوار استقلال جهت اتصال به شبکه آب خام از طریق مخزن ذخیره آب خیابان انقلاب و ۱۱,۰۰۰ متر لوله گذاری قطره ای در فضای سبز پارک های حسن آباد، سالمندان، اختر و دانشجو اجرا گردید.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا