یزدفردا:فرمانده انتظامي استان از دستگيري 139 نفر سارق و کشف 334 فقره سرقت در تیرماه سالجاری در شهرستان یزد خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما ، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" با تشريح اقدامات انجام پذيرفته در جهت افزايش ميزان کشفیات سرقت، اظهار داشت: کاهش میزان سرقت در سطح جامعه مستلزم مشارکت اقشار مردم، مسئولين شهرستان و همکاري آنها با پليس است.
وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس شهرستان یزد در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح مبارزه با سرقت را با اولويت کاري کاهش کنترلي سرقت، در دستور كار قراردادند و موفق شدند در تیرماه سالجاری تعداد 139 نفر سارق حرفه اي را شناسايي و دستگير کنند.
اين مقام انتظامي با بیان اینکه سارقان به 334 فقره سرقت در سطح شهر يزد اعتراف کردند و همگي روانه دادسرا شدند افزود: همکاري شهروندان با نيروي انتظامي در ارائه گزارش به سامانه 110 از عوامل کاهنده وقوع جرم در جامعه است و با افزايش ميزان گزارش ها فضاي ارتکاب جرم براي مجرمين ناامن شده و جسارت ارتکاب جرم از آنها سلب مي شود.
بهدانی فرد، از تلاش و كوشش مجموعه انتظامي شهرستان يزد در خصوص اقدامات انجام شده در جهت پيشگيري از سرقت و برخورد با سارقان قدرداني و تاكيد كرد: با برنامه ريزي ها منسجم و با جديت و اهتمام بيشتر تمام تلاش خود را در مهار و كاهش سرقت به منظور رضايت مندي شهروندان معطوف مي داريم.
فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه به ارائه توصيه هايي در خصوص افزايش امنيت منازل و اموال پرداخته و تصريح کرد: مجهزکردن گلخانه ها و دامداري ها به تجهيزات ايمني و دوربين مداربسته و استفاده از چراغ هاي روشنايي در محوطه هاي بزرگ، استفاده از پارکينگ، قفل فرمان و سيستم دزدگير براي خودرو ها و سيتسم هاي امنيتي، در ها و حفاظ هاي ايمني در خانه ها از عوامل بسيار کليدي در افزايش ايمني و کاهش ميزان سرقت در سطح جامعه هستند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا