امیرسعید مصباح، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با محمد رضا دشتی اردکانی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد

یزدفردا:امیرسعید مصباح، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با محمد رضا دشتی اردکانی نماینده مردم شهرستان اردکان  در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد

امیر سعید مصباح مدیر کل با محمد رضا دشتی اردکانی نماینده مردم شهرستان اردکان  در مجلس شورای اسلامی با هدف اهمیت نقش آموزشهای مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جهت رفع معضل اشتغال به تشریح سیاستها و برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای دیدار و گفت و گو کرد براساس این گزارش امیرسعید مصباح، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن ارائه گزارش علمکردی به تشریح دغدغه ها و مسائل این نهاد پرداخت. وی اظهار داشت: این اداره کل با وجود مراکزی با پتانسیل بالا و ظرفیت های گوناگون آموزشی، سعی داشته تا در راستای توانمند نمودن افراد فاقد مهارت نقش مهمی در حل معضل اشتغال افراد بخصوص جوانان داشته باشد.

 

محمد رضا دشتی اردکانی  نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری با آموزش فنی وحرفه ای، گفت: با توجه به نقش تأثیرگذار آموزش در بحث اشتغال؛ سعی خواهیم داشت تا جوانان و افراد جویای کار را به سمت فراگیری آموزش های مهارتی سوق دهیم. باتاکید بر اهمیت جایگاه مهم فنی وحرفه ای مدرک گرایی را آفت دانست وباید   با هنرآموزی، این آفت را کنار گذاشتوی ادامه داد: برای هدایت دانش آموزان و دانشجویان به سوی فنی و حرفه ای نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

همچنین ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت فنی وحرفه ای شهرستان برای برند سازی ادامه داد باید با کار کارشناسی، نیروی متخصص در زمینه های لازم در شهرستان و استان به لحاظ فنی و حرفه ای در هر برهه ای از زمان را تامین کرد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا