مدیرکل و اعضاء شورای معاونین صداوسیمای اصفهان با مدیرکل ومعاونین مرکز یزد دیدار و درخصوص بررسی مسائل ومشکلات دواستان تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد عبدالحسینی مدیرکل مرکزاصفهان به همراه معاونین این مرکز با حضور در مرکز یزد در یک نشست مشترک رسانه ای با دکترپهلوانیان مدیرکل یزد و معاونین این مرکز دیدار و درخصوص مسائل پیش آمده درمورد آب و همکاری های رسانه ای مشترک بین دواستان تبادل اندیشه کردند.

دراین دیدارعبدالحسینی مدیرکل اصفهان ضمن تشکر از برگزاری چنین جلسه ای ومیهمان نوازی مردم دارالعباده گفت : یک هم افزایی و همکاری بین دو مرکز انجام شود تا بتوانیم مردم دو استان را هر چه بیشتر به هم نزدیک کنیم.ایشان با توجه به مسئله کمبود آب در دو استان و استفاده بهینه از این نعمت خدادادی گفت اگر بتوانیم با گزارشهایی مناسب و مشترک مسایل مرتبط به این حوزه را در دو استان مطرح کنیم خیلی از جوسازی های غیر مرتبط برطرف خواهد شد.

در این دیدار دکتر پهلوانیان مدیر کل مرکز یزد نیز با تشکر از حضور مدیران ارشد صدا و سیمای اصفهان در یزد گفت : قرابت و نزدیکی دو استان در سالهای گذشته مثل سالهای گذشته باید بیشتر شود و این همدلی و هم افزایی در نشست های مشترک رسانه ای می تواند حل شود.

وی گفت : اجرای مشترک برنامه های زنده رادیویی و تلویزیونی و بررسی مسایل حوزه مرتبط به آب و کمبود آن در هر دو استان مهمترین اقدام در رفع جو سازی های رسانه ای است.

مدیرکل مرکز یزد دراین جلسه قول همکاری بین دومرکز را اعلام نمود.

درپایان این مراسم در دهه کرامت این جلسه متبرک شد به حضورخادمان حرم رضوی که با اهداء تبرکی به مدیران کل اصفهان و یزد از زحمات رسانه ای این دو مدیر در ترویج فرهنگ رضوی تقدیر شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا