نشست مدیرعامل و کارکنان روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نشست که با حضور ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت، مجید دهقان مدیر دفتر روابط عمومی و دیگر کارکنان این دفتر برگزار شد؛ ملزومات، نیازها و چالش‌های پیش‌روی دفتر روابط عمومی موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه ابوالفضل اسدی، ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، تلاش در راستای رفع ایرادات، ایجاد انگیزه برای هم‌افزایی و افزایش مشارکت مردم، اصحاب رسانه، نخبگان و ذی‌نفعان را امری ضروری دانست.

وی افزود: برخورد منطقی با مخاطبان و نظرسنجی از ذی‌نفعان برای افزایش رضایت آن‌ها از ملزومات روابط عمومی یک سازمان است و رفتارها و فرایندهای مرتبط باید مشخص‌ و نقاط قابل بهبود، مشکلات و همچنین راهکارهای آن‌ها شناسایی شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با بیان این که باید با رویکرد ارتقای ارتباطات برون سازمانی، ارتباطات درون سازمانی ارتقا داده شود؛ خاطرنشان کرد: برای بهبود تعامل با مخاطبین، فرایندهای تدوین ‌شده بازنگری شوند.

ارتباط تمامی معاونت‌ها و دفاتر مستقل شرکت با دفتر روابط عمومی از دیگر نکاتی بود که مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد بدان اشاره کرد و گفت: ارتباط فعال رابطان خبری  با این دفتر، برای بهبود اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و زحمات همکاران، امری مهم و ضروری می‌باشد و استفاده از این ظرفیت برای سازمان سودمند است.

مقایسه برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با خروجی هرساله، ایجاد تعلق سازمانی بیشتر در همکاران و خانواده‌های آن‌ها، طراحی بسته‌های مناسب برای اوقات فراغت کارمندان و توجه به مسائل فرهنگی خانواده‌های آن‌ها، ترغیب همکاران به تفکر خلاق، مشارکت، هم‌افزایی و تلاش جهت افزایش بهره‌وری و ایجاد سازمان پویا و یادگیرنده و نوآور نیز از دیگر موارد مطرح‌شده توسط مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد بود.

شکوفایی و پویایی روابط عمومی، نیازمند توجه ویژه به این عرصه است

در ادامه این نشست مجید دهقان ضمن قدردانی از مدیرعامل برای توجه ویژه به حوزه روابط عمومی؛ ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، ارتباط دوسویه با ذی‌نفعان و تقویت زیرساخت‌ها را بخشی از رسالت‌های روابط عمومی شرکت برشمرد که از سال‌های گذشته تاکنون در حال اجرا است.

وی افزود: انجام ارزیابی‌های مختلف، یکی از چالش های روابط عمومی است در حالی که بخشی از این ارزیابی‌ها خارج از حوزه این واحد است.

دهقان در ادامه افزود: نگاه ویژه سازمان به روابط عمومی موجب شکوفایی و پویایی هرچه بیشتر این واحد می‌شود ضمن این که حوزه روابط عمومی باید از حمایت مناسب سایر بخش‌های شرکت نیز برخوردار باشد.

وی در پایان همچنین از به‌روزرسانی برنامه‌های پیشنهادی سال 99 دفتر روابط عمومی شامل 49 عنوان خبر داد.

نیازها و چالش‌های پیش‌روی بخش روابط عمومی شرکت نیز از دیگر مباحث مطرح‌شده توسط مدیر و کارکنان روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در ادامه این نشست بود.

 

 










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا