استاندار یزد در سفری یک روزه و به مناسبت دهه فجر، 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 152 میلیارد تومان در شهرستان تفت افتتاح کرد و عملیات اجرایی 3 پروژه با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد تومان را آغاز کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در سفر یک روزه خود به شهرستان تفت اقدام به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 73 پروژه با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد تومان اعتبار و با اشغالی بالغ بر 171 نفر در تفت کرد.


افتتاح واحد تولیدی با اشتغال 80 نفر


طالبی در ابتدای سفر به تفت یک واحد تولید فولاد را با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 80 نفر را افتتاح کرد.
استاندار در حاشیه این افتتاح با بیان اینکه افتتاح های دهه فجر نشان دهنده وجود جریان سازندگی، اشتغال و تولید در تمامی شهرستان استان است، افزود: در جریان این افتتاح ها تلاش، جدیت و کوشش در حوزه اقتصادی را حتی در شهرستان های کمتر برخوردار استان هم شاهد بودیم.
وی با بیان اینکه همت بالای بخش خصوصی در شرایط کنونی جای تقدیر دارد ادامه داد: با این همت شرایط استان روز به روز بهتر خواهد شد و حتی در دوران تحریم نیز امکان تولید بیشتر و ایجاد اشتغال جدید وجود خواهد داشت.
استاندار در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تدوین سند آمایش استان گفت، افزود: نبود برنامه آمایش مدون در استان و سیاستگذاری نامناسب در زمینه استقرار صنایع در سال های گذشته موجب مشکلاتی در برخی از نقاط استان شده و با تصویب سند آمایش دیگر شاهد چالش های اینچنینی نخواهیم بود.
گفتنی است، افتتاح یک مدرسه 6 کلاسه ابتدایی و شروع عملیات اجرایی مسیر دوچرخه سواری ( مسیرتندرستی) به طول 3 کیلومتر را از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا