معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان با بیان اینکه در معرفی ارزشهای نظام باید به گفتمان نسل جدید توجه شود، بر ضرورت ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی به نوجوانان و جوانان با برنامه های خلاقانه و استفاده از ابزار هنر تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه در نشست این شورا که در استانداری یزد برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: لازم است در معرفی ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی به گفتمان نسل جدید توجه شود و آنچه مسلم است اینکه ترویج دستاوردهای انقلاب باید با برنامه های خلاقانه، ابتکاری و استفاده از ابزار هنر انجام شود.
وی ادامه داد: دغدغه همه ما حفظ ارزشهای نظام و انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جدید است و همه نهادها و قوای سه گانه متعلق به نظام و از ارکان انقلاب هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: عده‌ای تصور می کنند که وقتی دولت را مورد هجمه قرار می دهند یک جریان سیاسی را هدف قرار داده‌اند اما نمی دانند مردم دولت، قوای دیگر و نهادهای امنیتی ‌و انتظامی همه را به عنوان کل نظام تلقی می‌کنند.
ترحمی جایگاه شورای اطلاع‌رسانی استان را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: این جایگاه باید ارتقا یابد و برای تحقق این مهم لازم است راهبردهای مشخصی در حوزه اطلاع‌رسانی استان داشته باشیم.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان ارتقای سرمایه های اجتماعی و آگاهی بخشی به مردم استان در راستای امید به آینده را از اهداف اصلی این شورا دانست و گفت: رسالت این شورا اطلاع رسانی فعالیت ها و تاکید بر فضاسازی موثر و مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری است.


تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس


‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید و بیان کرد: همه فرمانداران و بخشداران استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و سالم آمادگی کامل دارند. رئیس ستاد انتخابات استان شعار این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را گام دوم انقلاب، قانونمداری، بی‌طرفی و انسجام ملی عنوان کرد و گفت: همه شرایط در استان فراهم شده است تا همه اقشار مردم علی‌رغم شرایط به وجود آمده و موضوع رد صلاحیت‌ها و عدم احراز صلاحیت‌ها در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند و با حضور حداکثری انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.
گفتنی است در این نشست ‌مدیرکل روابط عمومی استانداری، دبیر و اعضای شورای اطلاع رسانی استان پیشنهادات و نظرات خود را برای ارائه راهکارهای عملی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس و اخلاق‌مدار کردن فضای رسانه‌ای استان مطرح کردند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا