"محمدعلی طالبی" استاندار یزد در پیامی مردم دارالعباده را برای حضور باشکوه در مراسم جشن وحدت و استقبال از ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" در پیامی مردم استان را برای حضور باشکوه در مراسم جشن وحدت و استقبال از ریاست جمهوری دعوت کرد.
متن کامل پیام عالی ترین مقام اجرایی استان به شرح زیر است:
‌در طلیعه هفته وحدت، این یادگار ارزشمند امام راحل عظیم الشأن‌(‌ره) و در تقارن با میلاد خجسته پیامبر رحمت و رسول وحدت حضرت محمد(‌ص) مردم حق‌شناس و میهمان نواز استان دارالعباده یزد آماده میزبانی از یار صدیق امام و رهبری، "جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی" ریاست محترم جمهوری اسلامی شده و بار دیگر دوستداران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی، میدان امیرچخماق یزد را به تجلی گاه انسجام و وحدت ملی، ‌بدل و ارمغان امید را در رگ‌های کویر سوزان یزد جاری خواهند ساخت.
امید آن است این سفر با برکت و فرخنده طراوت و شور دیگری را به مردم سختکوش دیار قنوت، قنات و قناعت هدیه کرده و فصل تازه ای را در مسیر تعالی و آبادانی روز افزون یزد، این میراث ارزشمند جهانی بگشاید.
لذا از مردم میهمان نواز و عزیز استان دعوت می شود تا با حضور عزتمندانه و باشکوه در مراسم جشن وحدت و استقبال از ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه که ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه ۹۸ در محل میدان امیرچخماق برگزار می‌شود، همایش بی بدیل دیگری از همبستگی، بلوغ سیاسی و غیرت مردمان این سامان را در تاریخ پر ‌تلالو یزد به ثبت رسانند.
موفقیت روزافزون همگان را در راستای منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا