استاندار یزد با اشاره به برگزاری جلساتی همچون اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل با حضور نمایندگان بخش خصوصی گفت: دولت و بخش خصوصی در استان از هم جدا نیستند و هیچ خط کشی نمیتواند دولت و بخش خصوصی در یزد را از هم جدا کند.

یزدفردا:استاندار یزد با اشاره به برگزاری جلساتی همچون اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل با حضور نمایندگان بخش خصوصی گفت: دولت و بخش خصوصی در استان از هم جدا نیستند و هیچ خط کشی نمیتواند دولت و بخش خصوصی در یزد را از هم جدا کند. 


به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی استان یزد با رئیس دفتر رئیس جمهور که در سالن کوثر استانداری برگزار می شد، گفت: برخی از جلسات مانند ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی، تنها نمونه ای از گفتگوها و تعاملاتی است که بین دولت و بخش خصوصی استان وجود دارد.
استاندار ادامه داد: این ارتباط و تعامل سبب شده که بتوانیم بعضی از موضوعات و مسائل را در سطح استان پیگیری کنیم.
وی گفت: با اینحال بسیاری از مسائل و انتظاراتی که بخش خصوصی دارند باید در سطح ملی مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرند و در همین راستا مسائل مطرح شده در این جلسه را جمعبندی و در اختیار رئیس دفتر رئیس جمهور قرار خواهیم داد تا حداکثر بهره برداری از این جلسه به عمل آید.
طالبی در انتها با بیان اینکه فردا در میدان امیرچخماق شنونده سخنان رئیس جمهور خواهیم بود، گفت: امیدوارم فعالین اقتصادی نیز مانند گذشته حضور پرشوری در مراسم استقبال از رئیس جمهور را داشته باشند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا