در آستانه دهه مبارک فجر تعداد 138 پروژه مخابراتی در استان یزد به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: در ایام ا.. دهه فجر 138 پروژه مخابراتی در زمینه های مختلف از جمله: تاسیس، توسعه ، نصب در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی میزان سرمایه گذاری برای این پروژه ها را بالغ بر 266 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:این طرح ها شامل ایجاد زیرساخت دایری تلفن ثابت از طریق نصب و راه اندازی سوئیچ و کافونوری ، اجرای فیبرنوری برای سایت های BTS، تاسیس تکنولوژی تلفن همراه2G، 3Gو  4G در شهرهای استان ، توسعه و جایگزینی 2 سایت، بهره برداری از پروژه POTN در شهرهای استان، ارتقا تکنولوژی سایت هایGSM  روستایی یزد به شبکه تلفن همراه می باشد.

زارع خاطر نشان کرد: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما(فیبرنوری) در شهرستانهای اشکذر، بافق، تفت، میبد و یزد در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی تاسیس سوییچ دیتا در10مرکز و افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتا در6مرکز، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی و احداث فروشگاه برند را از دیگر پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر دانست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا