حمیدرضا قمی منتخب مردم برای پنجمین دوره شورای شهر یزد ضمن تبریک حماسه آفرینی مردم در انتخابات از اعتماد همشهریان تشکر کرد برای من پیروزی قبل از اعلام نتایج انتخابات حاصل شد ، چراکه طی این مدت سیراب محبت بسیاری شدم / اینجانب سنگینی اعتماد و رای شهروندان نجیب یزد و بلاخص اصناف و بازاریان مظلوم و نجیب را بخوبی درک می کنم / اینجانب نماینده ی همه ساکنین و شهروندان یزدی در شورای شهر هستم/ دست همه خبرنگاران ، اصحاب مطبوعات و منتقدین را به گرمی می فشارم

متن پیام حمیدرضا قمی منتخب مردم یزد برای پنجمین دوره شورای شهر بدین شرح است :

بنام عزت دهنده بی همتا
همشهریان گرامی
سلام وعرض ادب مرا بپذیرید .
پیروزی همه ملت ایران را در حماسه آفرینی بیست ونه اردیبهشت تبریک عرض می کنم . همچنین برخود فرض می دانم که به تمام منتخبین شورای شهر پنجم تبریک عرض نموده و توفیق ایشان را در خدمت به مردم از درگاه یگانه آفریدگار درخواست نمایم . شایسته است به همه نامزدهایی که در این عرصه وارد شده و ضمن رعایت اخلاق ، برای انجام خدمت اعلام آمادگی کردند عرض شادباش گفت چراکه از ارزش ایشان ذره ای کم نشده است . عدم حصول اعتماد همگانی الزامأ به معنی عدم شایستگی نیست . لذا درود و احترام برایشان باد .
اما برای من پیروزی قبل از اعلام نتایج انتخابات حاصل شد ، چراکه طی این مدت سیراب محبت بسیاری شدم .چه دستاوردی ارزشمند تر از محبت سخاوتمندانه و بی چشمداشت ؟
اینک ، صمیمانه دست یاری بسوی همه شما دراز می کنم تا برای بهسازی شهرمان کمک کنید . تغییرات به کمک و همت عالی همه افراد جامعه میسر خواهد شد دوران قهرمانان و هرکول ها گذشته است ‌. می دانم که مرا یاری می کنید و از همین جا در مقابل محبت و حمایت شما سر خم می کنم و التماس دعا دارم.
امروز هم که نشان ارزشمند اعتماد شما را بر قلب خوددارم ، به پاس این محبت باید بار دگر بر عهد های خود با شما تاکید نموده و از این مهر خالصانه سپاسگزاری می نمایم . همچنین از شور و نشاط جوانان ، زنان و مردان ، بازاریان و کسبه ، دانشگاهیان ، نخبگان که بنده را در تمام طول این مسیر ترغیب و تشویق و حمایت کرده تا به فضل الهی به نتیجه مطلوب برسد ، تقدیر می نماید .
اینجانب سنگینی اعتماد و رای شهروندان نجیب یزد و بلاخص اصناف و بازاریان مظلوم و نجیب را بخوبی درک می کنم و در پیشگاه خداوند متعال و شما مردم عزیز تعهد می کنم که وعده ها و تعهدات قبلی را از یاد نبرم و امیدوارم ایزدمنان در این راه پر فراز و نشیب همه ی ما را یاری کند .
اینجانب نماینده ی همه ساکنین و شهروندان یزدی در شورای شهر هستم و به خوبی می دانم در سال های متمادی خدمات زیادی توسط پیشینیان به مردم شده است و لیکن هم اینک شهر با مشکلات جدی روبرو ست که باید بلافاصله برای آن چاره اندیشی نمود . از جمله آن ، مشکل خیابان قیام است که زندگی اصناف و کسبه را مختل کرده است .
لذا از همه ی شهروندان بلاخص اساتید ، دانشجویان و متخصصان امور شهری ، تشکلهای صنفی و سازمانهای مردم نهاد جهت کمک های فکری و اظهار نظر و عقیده در مورد مدیریت مسائل شهری استمداد می طلبم .
دست همه خبرنگاران ، اصحاب مطبوعات و منتقدین را به گرمی می فشارم و منتظر کمک ، انتقاد و ابراز عقیده ی ایشان هستم.
باید بطور ویژه از بیت معزز آیت الله شهید صدوقی ، بیت محترم مرحوم آیت الله خاتمی ، جریانهای اصلاح طلب، همراهان فهرست تکرار امید ، کانون کارفرمایان یزد ، انجمن مدیران یزد ، خانه صنعت ومعدن یزد ، خانه کارگر ، اتاق اصناف واتحادیه های صنفی ، انجمن دفاتر پیشخوان ، انجمن دانش آموختگان استعدادهای درخشان ، هیأت رئیسه معزز وجوانمرد اتاق اصناف وهمه مردم شریف یزد که در این فرصت اندک معرفی ، مرا قابل دانستند ، سپاسگزاری نموده واحترام عمیق خویش را تقدیم نمایم .
کانال و گروه ارتباطی ما همچنان باز وفعال خواهد ماند . ان شاالله در روزه های آینده راه های ارتباطی مستقیم و الکترونیک به استحضار شهروندان برای ارتباط دو طرفه توسط دفتر اینجانب اعلام می گردد
سپاس دیرهنگام من به دلیل رعایت قانون واعلام نتایج رسمی بود. امیدوارم مرا و دیگر منتخبین را از دعای خیر خود بی نصیب نفرمائید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا