رئیس ستاد سرشماری یزد با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از اجرای طرح سرشماری گفت: شهرستان یزد رتبه نخست در شاخص کیفیت سرشماری را در سطح استان و از بین ۱۰ شهرستان از آن خود کرد.

به گزارش یزد فردا ، مصطفی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان یزد که تقریبا ۶۰ درصد کار سرشماری استان مربوط به این شهرستان بوده است، توانست رتبه اول در شاخص کیفیت سرشماری را از آن خود کند.

وی بیان کرد: کار سرشماری همچنان در ستاد سرشماری شهرستان یزد به صورت تمام وقت ادامه دارد و در پایان مهلت تعیین شده (اول آذرماه)، جمع‌بندی‌های نهایی ارائه می‌شود.

سالاری افزود: در حال حاضر کار مراجعه مجدد به خانوارهای غایب در حال انجام است و همراهی خوب شهروندان یزدی سبب شده آمار غایبان سرشماری روند کاهشی به خود بگیرد.

فرماندار یزد تاکید کرد: همه دست اندرکاران سرشماری در ستاد سرشماری یزد، توان خود را برای انجام هرچه مطلوبتر طرح به کار گرفته اند و امیدواریم همراهی و همکاری بیش از پیش مردم نیز به تسهیل کار در روزهای پایانی به ویژه در زمینه ثبت اطلاعات خانوارهای غایب کمک کند.

وی از غایبان سرشماری خواست ضمن برقراری تماس با شماره تلفن های ۳-۳۶۲۰۹۵۴۱ و ۸-۳۶۲۰۹۵۴۶ و ارائه اطلاعات اعضای خانواده خود به آمارگیران تلفنی، به روند اجرای سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ به بهترین نحو ممکن کمک کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا