در مراسم های جداگانه ای خدمات سازمان حاکمیتی ثبت احوال با حضور مدیر کل ثبت احوال استان و فرمانداران به دفاتر پیشخوان دولت در شهرستانهای اردکان ، تفت ، ابرکوه ، میبد و مهریز واگذار شد . 

سید محمد طباطبائی روز گذشته در آئین افتتاح دفتر پیشخوان دولت در شهرستان مهریز با اشاره به رویکرد این سازمان در برونسپاری خدمات ، هدف از این اقدام را تسهیل در ارائه سریع تر و سهل الوصول خدمات به مردم دانست و گفت : شهرستان مهریز پس از شهرستانهای اردکان ، ابرکوه ، تفت و میبد پنجمین شهری است که خدمات ثبت احوال در آن به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است .

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 17دفتر پیشخوان در استان در زمینه ارائه خدمات ثبت احوال فعال هستند که تا پایان امسال این تعداد به 21دفتر افزایش می یابد. 

طباطبائی افزود : کار برون سپاری خدمات این سازمان حاکمیتی از سال 1390 و در اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری دولتی آغاز شد و با راه اندازی 12 دفتر پیشخوان در نقاط پر تراکم جمعیتی شهر یزد شاهد انجام موفقیت آمیز این طرح بودیم .

رستگاری فرماندار مهریز هم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ، با ابراز خرسندی از ارائه خدمات متنوع هویتی در دفتر پیشخوان دولت بر ضرورت تکریم و حسن برخورد با مردم  تاکید کرد و اظهار داشت : امیدواریم به فضل خدا پس از ثبت احوال شاهد برون سپاری خدمات سایر دستگاه های اجرائی دولت باشیم تا مردم به جز ساعات اداری در زمانهای عصرگاهی هم بتوانند خدمات اداری مورد نظر خود را دریافت نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا