علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ٨ دبیری که برنامه موضوعی آنها در سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) بعنوان برنامه های برتر انتخاب شدند،تجلیل کرد.

یزدفردا" نشست شورای ساستگذاری چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضا یاین شورا در تهران برگزار شد.
در این نشست، از هشت دبیر برگزیده در اجرای برنامه‌های موضوعی جشنواره سیزدهم امام رضا(ع) توسط وزیر ارشاد تقدیر شد. احد جاودانی مدیر کل ارشاد استان مازندران و دبیر جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع)، علی غیاثی ندوشن مدیرکل ارشاد استان یزد و دبیر جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی،جواد کارگران دهکردی مدیر کل ارشاد استان چهارمحال و بختیاری و دبیر جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی،حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی مدیرکل ارشاد استان آذربایجان غربی و دبیر جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی- آذری، فاضل عبادی مدیر کل ارشاد استان همدان و دبیر جشنواره شعر دوبیتی و رباعی رضوی، برزین ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران و دبیر همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) و پاسخگویی قرآن به پرسش‌های عصر، حسین ثابت‌قدم مدیرکل ارشاد استان خراسان شمالی و دبیر جشنواره تئاتر رضوی و حمیده ماحوزی مدیرکل ارشاد استان بوشهر و دبیر جشنواره مشاعره رضوی این افراد را تشکیل می‌دادند که توسط علی جنتی موردتجلیل قرار گرفتند.
 یادآوری می شود؛چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده و هم زمان با دهه کرامت، برابر با ۱۴ تا ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ در تمام استان‌های ایران و ۷۷ کشور جهان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به وبگاه سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه: ٣٠٠٠٧٨٨٨ و شماره تلفن‌های‌: ٩-٠٥١٣٢٢٨٣٠٤٤ به عنوان پل ارتباطی میان و جشنواره مخاطبان معرفی شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا