پایگاه خبری یزدفردا "گزارش / محمد مهدی اقبالی :بشردوستان هلالی خادمین ارباب...

ظهور ایمان جوانان در اربعین را در هیچ جای جهان نمی‌توان یافت
دستانش کوچک بود... اما قلبی بزرگ در سینه پنهان داشت...
متاعش اندک بود... اما عشقی بزرگ در کوچکیش پنهان داشت
براستی او با قلب و دستان خود... که نه با تمام وجودم خادم حسین بود...

 جوانان بشر دوست هلال احمر باز هم در ارائه خدمات بشردوستانه ؛ و تقویت روحیه معنوی در کنار افزایش توان و آمادگی ها پیشتازند.

آغاز خدمتی دیگر در فضای همدلی و نوع دوستی و معنوی کربلا آن هم توسط صلح دوستان هلال احمر نمونه بارز خدمتی از جوانان بود که نگاه ها را به سمت خود می دوخت.

خلق لحظه هایی به یاد ماندنی آنها را مشتاق تر از گذشته و فعالیتهای خود میکرد ، هرکدام از این جوانان در جای جای این مسیر به صورتی خادمی ارباب را میکردند.

جوانان حاضر در مسیر کاروانهای پیاده روی بسمت حرم ارباب ضمن حضور در مسیر پیاده روی طبق رسالت خود مبنی بر جهان شمولی خدمات هلال احمر وبا رعایت اصل بی طرفی به همنوعان خود تا رسیدن به کربلای معلی امداد رسانی میکردند.

اعضای داوطلب سازمان جوانان که به صورت کاملا داوطلبانه در طرح های ملی مشارکت می نمایند و بدون هیچ چشم داشتی به ارائه خدمت به نیازمندان می پردازند سرمایه اصلی سازمان جوانان هلال احمر هستند که در برگزاری برنامه های مختلف یاری می رسانند.

اومدیم پای پیاده روز و شب تو دل جاده...

حضور پرشور و چشمگیر عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) در مراسم میلیونی اربعین حسینی ، عاشقان و خادمان جوان هلال احمری ارباب را به منظور رسیدگی به زائرین میلیونی آن امام به مرزهای کشور راهی کرد و این جوانان بشردوست و صلح طلب در  پایگاه های سلامت زائرین حسینی در مرزهای جنوب و غرب کشور در حال ارائه خدمت هستند..

جوانان جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) همت را پیشه کرده و در مسیرهای مختلف ایستگاه های سلامت و صلواتی را برپا کرده اند  و خدماتی از قبیل تست قند خون، فشار خون رایگان و ارائه نذورات به شیفتگان این امام همام در ایستگاه های برپا شده از خدمات بارز این عاشقان بود.جوانانی بودند با تهیه ویلچر شرایطی را فراهم آورده تا سالمندان و افراد کم توان بتوانند مسیرهای تعیین شده تا مرز را بپیمایند. هرکس به طریقی روز و شب در این مسیر  دوشادوش هم  با تمام توان در جهت خدمت به زوار حضور داشته  تا گامی موثر و حسینی در راه ائمه اطهار به همت هم ایفا نمایند.

مدال افتخار خادمین اربعین

جوانان هلال احمر  میزبان زائران کربلا هستند در مرزها که خادمی آنها چون مدال افتخاری بر گردن آنان است.

 در گفتگویی با یکی از این جوانان خادم دعایی میکرد که خدایا به این کمترین و نالایق ترین توفیق عطا فرما تا بار دیگر قدم در راهی گذارم که انبیاء و اولیا و شهدا حسرت پیمودنش را دارند وکمک کن این قدمها را در مسیری غیر از مسیر مورد رضایت صاحب اربعین و کربلا ننهم.

خدمت داوطلبانه در این روز در مسیرها تنها مختص به هلال احمر نمی‌شود؛ در طول مسیر و حتی لب مرز مردمانی را مشاهده می‌کنیم که از روی عشق و ارادت به ائمه اطهار، خاک پای زائران‌ را طوطیای چشم می‌کنند، این نشان میدهد عشق و علاقه مردم به سومین امام ما شیعیان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

جوانان هلال احمر و داوطلبان عاشقان اباعبدالله که مدال افتخار اربعین را برگردن دارند ، در راه ایشان هر آنچه در توان دارند در طبق اخلاص به زائرانش تقدیم می کنند.

هرکس زگوشه ای آمده ...

جوانان با هر قدم و فعالیت و خدمت به زوار ارباب دوره تپشی در قلب پاک آنان می تپد به شوق دیدن حرم ، هرکدام از این جوانان از گوشه ای از این سرزمین  برای خادمی آمده و همه با هم دور از نژاد و زبان با یک هدف و یک منظور در حال خدمت هستند و اینجا همه این جوانان هرچه در توان دارند برای خدمت میگذارتد تا نوکری این عاشقان سیدالشهدا(ع) کنند.

با اسپند و قرآن بدرقه میکنند تا کوچکترین قدم در این راه را برداشته باشند.

 


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

وزارت رهنگ و ارشاد اسلامی

پروانه انتشارپایگاه خبری "یزدفردا"
به موجب ماده 13 قانون مطبوعات

مصوب 1364/12/28مجلس شورای اسلامی
پروانه انتشار پایگاه خبری "یزدفردا "

در زمینه " اقتصادی،سیاسی"

به زبان "فارسی"

به شماره

ثبت "76093"

صادر گردید .

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

محتویات این صفحه را به زبان  مورد نظر خود ترجمه کنید

This page is translated into your language 

 



  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارش ها ومسنندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا