باشگاه ها و بخش خصوصی نقش تاثیرگذاری در توسعه ورزش و ترویج فرهنگ ورزش دارند

یزدفردا:مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:نقش باشگاه های ورزشی و بخش خصوصی به عنوان خط مقدم برنامه های فرهنگی در ورزش نقشی تاثیر گذار و اساسی است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : مدیرکل ورزش وجوانان استان یزد در حاشیه همایش باشگاههای ورزشی استان گفت: باشگاه داران و بخش خصوصی هستند که بار اصلی ورزش حرفه ای و قهرمانی و حتی پرورش ورزشکاران و قهرمانان را بر عهده دارند.

مسعود شریعتی حمایت از توسعه باشگاه داری را حمایت از مشارکت همگانی در امر توسعه ورزش و فعالیت های اجتماعی خواند و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که با جلب مشارکت بخش خصوصی به سمت احداث باشگاه های ورزشی بتوانیم به نیازهای جامعه بویژه قشر جوان پاسخ مقتضی بگوییم.

وی تعامل با باشگاههای خصوصی که خیل عظیمی از ورزشکاران استان را در خود جای داده و قهرمانان زیادی را به ورزش استان معرفی کرده اند،را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: باید از ظرفیت باشگاه داران به خوبی استفاده کرد و پتانسیل این بخش را در توسعه ورزش در جامعه و سوق دادن خانواده ها به فعالیت های ورزشی بکار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان در راستای خصوصی کردن ورزش و حضور بخش خصوصی در ورزش اشاره و تصریح کرد: وقتی میخواهیم فرهنگ ورزش را بر جامعه حاکم کنیم به تنهایی امکان پذیر نیست و نقش باشگاه ها و بخش خصوصی در این زمینه پررنگ است و پایه اصلی این فرهنگ سازی باشگاه ها هستند.

شریعتی ادامه داد: امیدوارم با برگزاری مستمر این چنین برنامه هایی که با هداف بررسی راهکارهای تقویت و توسعه فعالیت‌های باشگاه داران برگزار شده بتوانیم یک تعامل دوسویه را در ایجاد کرده و زمینه فعالیت بیش از پیش باشگاه داران را فراهم کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا