بررسی راهکارهای توسعه مناسبات یازدهمین جشنواره ملی ایران با حضور معاون فن بازار ملی ایران

همکاری با فن بازار ملی ایران مسیر عرضه تجاری ایده های نوآورانه در بازار را کوتاه تر می کند

 یزدفردا:در جلسه‌ای با حضور معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد و معاون فن بازار ملی ایران، راهکارهای توسعه مناسبات و چگونگی هماهنگی و همکاری جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر یازدهمین جشنواره ملی ایده های برتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا، در این نشست که در پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد، شهرام شکوهی با تشریح تاریخچه جشنواره ملی ایده های برتر و اشاره به جایگاه آن در تولید و توسعه نوآوری و ایده پردازی در کشور، همکاری نهادهای موفق فناوری در کشور نظیر پارک پردیس را در راستای برگزاری مطلوب این رویداد ملی لازم و موثر دانست. 

وی همچنین آمادگی دبیرخانه جشنواره ملی ایده های برتر جهت هر نوع همکاری با فن بازار ملی ایران را اعلام کرد و گفت: همکاری با فن بازار ملی ایران مسیر عرضه تجاری ایده های نوآورانه در بازار را کوتاه تر می کند.

در ادامه این جلسه علی اکبریان، معاون فن بازار ملی ایران ضمن استقبال از پیشنهاد همکاری با جشنواره ملی یازدهم، این اقدام را برای ایده پردازان منشا اثر و سازنده دانست.

وی پارک علم و فناوری یزد را از مجموعه های موفق در امر توسعه فناوری دانست و با اشاره به قدمت جشنواره ملی ایده های برتر اظهار داشت: دستاوردهای این جشنواره جهت تبلیغ و ترویج ایده پردازی در کشور بسیار حائز اهمیت است.

در این جلسه که روح الله غفارزاده، مدیر امور اداری پارک و علوی، مجری جشنواره یازدهم و جمعی از مدیران فن بازار ملی ایران حضور داشتند، نحوه همکاری مشترک در حوزه اطلاع رسانی و حمایت از ایده های برتر این جشنواره مورد توافق و تاکید قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا