استاندار یزد در پیامی مردم استان دارالعباده یزد را به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام " سید محمد میرمحمدی" به شرح ذیل است:

"يوم الله روز قدس همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان ميراث ماندگار حضرت امام خميني (ره) در رديف مهمترين روزهاي جهان اسلام در خاطره تاريخ ثبت گشته است. روزي كه ياد و نامش دشمن را به اضطراب و شكوه حماسي مردم خداجو و ظلم ستيزش كاخهاي استبداد و بيداد را به حقارت مي كشد.
روزي كه تبلور رساي سيراب شدگان عاشورا و تجسم خشم مقدس و نفرت عميق مسلمين عالم بر عليه رژيم نامشروع و غاصب صهيونيسم جهاني است.
روز قدس روز دفاع از مظلوماني است كه خنجر كفر و نفاق قلب آنان را شكافته و شلاق هاي بيداد و ستم جان و تنشان را نشانه رفته است. روز قدس روز تعيين سرنوشت مردم مظلوم فلسطين است، روز حمايت از مظلومان عالم است و روزي است كه آزادگان عالم در گستره اسلام اراده كرده اند تا نهضت بيداري جهاني را موج هايي تازه و دلهاي حق طلبان را اميدي تازه بخشند.
روز قدس روز نمايش وحدت و اقتدار مسلمين است و روز تحكيم همدلي ها و همزباني ها و روز تجديد پيمان ها و عهدها در پيروي از پيامبر و ائمه هدا و روز ناكامي ترفندها و توطئه هاي استكبار است.
اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما مردم عزيز دارالعباده از همه اقشار مختلف دعوت مي‌كنم تا در راهپيمايي اين روز سرنوشت ساز در وفاداري به آرمانهاي امام و رهبري، با امت بزرگ اسلامي همنوا شوند و يأس و نوميدي دشمن و قدرت و قوت اسلام را بار ديگر رقم زنند. باشد كه اين حضورهاي حماسي زمينه هايي براي حكومت صالحان و ظهور منجي عالم بشريت باشد. انشالله "

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا