معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست شورای اسلامی استان گفت: ‌تعامل کامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا از شاخص های ارزیابی ما برای فرمانداران، بخشداران ‌و دهیاران استان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، چهلمین جلسه شورا‌ی اسلامی استان با حضور "‌احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در محل دبیرخانه ‌این شورا برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار در این نشست ضمن اشاره به نمایه کلی از وضعیت کشور و استان مشورت را از ارکان مهم تصمیم گیری دانست.
"‌احمد ترحمی" ‌تاکید کرد: تعامل کامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا از شاخص های ارزیابی ما برای فرمانداران، بخشداران ‌و دهیاران استان است.
در ابتدای این جلسه "سیدمحمود میرابوالقاسمی" رییس شورا‌ی اسلامی استان ضمن تشکر از زحمات "سیدعلی‌اکبر رضوانی اشکذری" رئیس سابق شورا، خواستار تعامل حداکثری مسئولین ‌استان شد و گفت: شوراهای فرادست به عنوان بازوان اجرایی هنوز با برخی از کم‌بودها در شهرستان‌های تابعه استان روبه‌رو هستند که امید است در آینده نزدیک این مهم توسط مسئولان ارشد استان برطرف شود.
‌میرابوالقاسمی خاطرنشان کرد: شورای ‌اسلامی استان به عنوان پل ارتباطی میان مردم و نمایندگان دولت است و این ظرفیت می تواند در جهت برطرف نمودن مسائل ‌مهم استان مورد توجه قرار گیرد.
 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا