در پی سفر ریئس جمهور و هیئت همراه به استان یزد، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر افزود: در برنامه ششم توسعه دولت مکلف است 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار کشور را به شبکه ملی ارتباطات متصل کند که خوشبختانه در استان یزد این امر به صورت 100 درصد محقق شده است.

  به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- همزمان با افتتاح پروژه‌های مصوب سفر استانی رئیس جمهور به یزد، 374 پروژه همراه اول و مخابراتی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مسئولان شرکت مخابرات ایران و استان یزد به بهره برداری رسید.

بهره برداری از این پروژه ها که در محل سالن اجتماعات مجتمع مخابراتی امام حسین(ع) مخابرات منطقه یزد و از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد آذری جهرمی در گزارشی وضعیت فناوری اطلاعات، حوزهICT  و پروژه های مخابرات یزد را به رییس جمهور ارایه کرد و گفت: این پروژه ها با سرمایه گذاری بالغ بر 1800 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و جای بسی خرسندی است که استان یزد در شاخص فناوری اطلاعات رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده است.

رییس جمهور در پایان سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،ضمن قدردانی از عملکرد مخابرات و حوزه های ICT استان یزد دستور بهره برداری از  پروژه مخابراتی استان یزد را به صورت همزمان صادر کرد .

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا