با حضور "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، امامان جمعه ابرکوه و مهردشت، فرماندار و‌ مسئولان این شهرستان عملیات اجرایی باند دوم ابرکوه مهردشت آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی ‌استاندار در این مراسم با اشاره به برنامه اولویت بندی پروژه های عمرانی در استان، گفت: محوریت این برنامه ها اتمام پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد می باشد که این مهم از سال گذشته شروع شده و ‌با جدیت در دست پیگیری است.
"‌محسن صادقیان" به اهمیت دو باند‌ه نمودن محور ابرکوه به مهردشت اشاره کرد و ادامه داد: پروژه هایی در استان ‌آغاز خواهند شد که در یک برنامه زمانبندی شده طی یک یا حداکثر دو سال به بهره برداری برسند.
معاون عمرانی استاندار همچنین از چند پروژه در شهرستان ابرکوه ازجمله تقاطع غیر همسطح ورودی ابرکوه، محور راه آهن، کمربندی ابرکوه و محور گردشگری شهر ابرکوه بازدید کرد.
گفتنی است پس از این بازدیدها مشکلات پروژه های عمرانی و شهری شهرستان ابرکوه در جلسه ای با حضور ‌ معاون عمرانی استاندار، ‌فرماندار ابرکوه،‌ مسئولان استانی و شهرستانی مورد بررسی قرار گرفت.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا