معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر یزد از اضافه شدن رشته‌های تحصیلی دکتری گردشگری و دکتری روانشناسی به رشته‌های تحصیلی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر،‌«محسن برزگری» با اشاره به جذب دانشجویان مقاطع دکتری روانشناسی و گردشگری برای اولین بار در استان یزد در دانشگاه علم و هنر اظهار کرد: مطابق با سند راهبردی دانشگاه علم و هنر و سازمان جهاد دانشگاهی، توسعه علوم انسانی از مهمترین ماموریت‌های این دانشگاه محسوب می‌شود لذا توسعه این دو رشته اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی افزود: این دانشگاه به عنوان سومین دانشگاه در کشور در مقطع دکتری گردشگری و بیستیمن دانشگاه  در مقطع دکتری روانشناسی مجوز جذب دانشجو را دریافت کرده است.

برزگری با اشاره به برخورداری دانشگاه علم و هنر  از  هیات علمی متخصص در این دو رشته با رتبه های علمی استاد، دانشیار و استادیار  در هر گروه آموزشی تصریح کرد: خوشبختانه این دانشگاه علاوه بر این ظرفیت، از پتانسیل‌های بسیار خوبی  در زمینه گردشگری و روانشناسی برخوردار است.

معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر بر لزوم ارتقای علوم در رشته‌های مذکور به عنوان لازمه توسعه گردشگری و توسعه سلامت روان در جامعه تاکید کرد و در پایان گفت: خوشبختانه براساس نتایج پژوهش‌های صورت گرفته در مورد این دو رشته دانشگاهی در گروه‌های آموزشی دانشگاه، مقالات زیادی نیز در نشریات معتبر علمی جهان به چاپ رسیده که به زودی تاثیرات آن در سطح استان نمایان خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا