در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرای اطهر (س) ، روز زن و روز تجلیل از مقام مادر و تقارن برگزاری مراسم هفته مهندس با این مناسبت فرخنده، پیامی از طرف دکتر سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد صادر شد که در آن آمده است:

فرارسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد موفور السرور زهرای مرضیه سلام ا... علیها، روز زن و هنگامه تجلیل از مادران قهرمان و قهرمان پرور و همزمان با روز میلاد سلاله رسول خدا، بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است. تقارن ایام بزرگداشت هفته مهندس و میلاد مهندس، دانشمند و فیلسوف برجسته کشور خواجه نصیرالدین طوسی با این عید مبارک را به همه مهندسان عزیز و شریف استان یزد تبریک می گویم. شما مهندسان نماد سازندگی و آبادانی هستید و توسعه ایران اسلامی و استان نمونه یزد در گرو تلاش و خدمات بی بدیل شما مهندسان به جامعه وصنعت به ویژه صنعت رونق افزای ساختمان است.

بدان امید که با بهره گیری از یک ربع قرن تجارب و خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان و تکیه بر مباحث 22 گانه مقررات ملی ساختمان بر مبنای سبک زندگی و معماری ایرانی- اسلامی شاهد رشد و پویایی و شور و نشاط هر چه بیشتر در استان باشیم.

فرصت را مغتنم شمرده از شما مهندسان گرامی دعوت می کنم در مراسم و برنامه های گوناگونی که برای این هفته با هدف هم اندیشی، ارائه تجربیات، تجلیل از برگزیدگان و ایجاد شور و نشاط هرچه بیشتر در جامعه مهندسی تدارک شده و از طریق سایت و کانال سازمان و سایر امکانات ارتباطی اطلاع رسانی شده و می شود، شرکت فرمایید.

مهدی سالاری

رئیس سازمان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا