مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: در حال حاضر تمام راه‌های مواصلاتی استان یزد باز و بارش‌ها مشکلی در تردد ایجاد نکرده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، علی علیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش باران از روز گذشته در مناطق مختلف استان یزد آغاز شده و در بسیاری از شهرها از جمله تفت، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم، آب‌گرفتگی جاده‌ها اتفاق افتاد، اما خوشبختانه تا این لحظه مشکلی در تردد ایجاد نشده و اکنون همه راه‌های مواصلاتی استان یزد باز است.
 
وی افزود: راهداران در سطح استان علاوه بر اینکه محورهای مواصلاتی را بازدید می‌کنند، با همکاری سایر مسئولان شهرستان‌ها نسبت به انجام اقدامات ضروری لازم از جمله تقویت سیل‌بندها و هدایت آب‌های سطحی در حال انجام مسئولیت خود هستند.
 
علیخانی خاطرنشان کرد: تنها محوری که برای مدت کوتاهی بسته شد، مسیر بافق بهاباد بود که علت آن عبور آب از مسیر جاده بود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، خاطرنشان کرد: اکنون با تلاش همکاران ما این مشکل برطرف و مسیر باز شده و مشکلی در سایر محورهای استان نیست و تردد برقرار است.

وی یادآور شد: البته در محور هرات به شهربابک نیز به علت آب‌گرفتگی محور در حوزه کرمان، ارتباط برقرار نیست که البته این مشکل مربوط به حوزه استان یزد نیست.

علیخانی خاطرنشان کرد: در برخی محورهای دیگر نیز آب‌بردگی و آب‌شستگی داشتیم و خسارت‌هایی وارد شده اما میزان خسارت‌ها برآورد نشده است.

وی ادامه داد: بقیه محورها چه روستایی و چه اصلی و چه بزرگراهی همه باز است و مشکلاتی هم که اتفاق افتاده، آب‌گرفتگی یا آب‌شستگی بوده که با همت همکاران بنده باز شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا