همزمان با نزدیک شدن به ایام طرح نوروزی ۹۸ و آغاز سفرهای نوروزی، بازدیدهای دوره ای توسط کمیته بازدید متشکل از دستگاه های مرتبط آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، حسین زاده، رئیس اداره مسافر این اداره کل، در رابطه با این موضوع گفت: در راستای برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافرین و کاربران حمل و نقل جاده ای در ایام طرح نوروزی و با هدف برخورداری از سفری ایمن و روان، کمیته ای متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و موسسات مسافربری یزد و مرکز بهداشت، بازدیدی را از کلیه فضاهای موجود ترمینال اعم از مغازه های اغذیه فروشی، فضای سبز، محوطه ترمینال و سرویس های بهداشتی و خوابگاه رانندگان و ... انجام دادند.

حسین زاده ادامه داد: در طول این بازدیدهای دوره ای، ضمن بررسی وضعیت موجود پایانه ها با مشاهده هرگونه مشکلی، موضوع به مدیریت ترمینال مسافربری اعلام و این کمیته خواستار تسریع در رفع موارد نقص تا قبل از اجرای طرح نوروزی شد.

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، تاکید کرد: در خصوص موارد مرتبط با سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری و مرکز بهداشت و انجمن صنفی شرکت های مسافربری نیز موارد از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به دستگاههای مرتبط ابلاغ تا در جهت رفع موارد، اقدامات لازم را معمول نمایند.

وی افزود: طرح جابجایی مسافرین نوروزی سال ۱۳۹۸ از روز شنبه مورخ ۹۷.۱.۲۵ لغایت روز شنبه، مورخ ۹۸.۱.۱۷ به مدت ۲۲ روز به مورد اجرا گذارده خواهد شد.

حسین زاده اظهار داشت: که پیش فروش بلیت نوروزی نیز از مورخ ۹۷.۱۲.۱۲ به صورت توامان حضوری و غیر حضوری آغاز خواهد شد و شرکت های مسافربری می توانند پیش فروش اینترنتی بلیت را از طریق سایت های اختصاصی و مشترک خود انجام دهند.

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تاکید کرد: پیش فروش بلیت و اعزام سرویس های اتوبوسی الزاما می بایست با رعایت قواعد شبکه سیر و صرفا در قالب شبکه سیر هر شرکت مسافربری انجام گیرد‌.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا