برای اولین دفعه در مراکز استانها و به دعوت واحد امور مخاطبان 162مرکز یزد مخاطبان برنامه نسیم صبح 37ساله رادیو یزد با تهیه کننده و گزارشگر و مجریان این برنامه به طور مستقیم گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد مخاطبان برنامه صبحگاهی نسیم صبح از طریق تماس باتلفن162به صورت مستقیم با تهیه کننده حمیدطلایی، مجریان الهه دهقانپور و مهدیه شریفی ، و نیز حسین آقایی گزارشگر این برنامه گفتگو کردند و سوالات، پیشنهادها و انتقادهای خود را مستقیم با عوامل برنامه 37 ساله نسیم صبح در میان گذاشتند. بیشترین تماس‌های مخاطبان حاوی تشکر از مجریان و پیشنهاد برای افزایش وقت برنامه و بررسی مشکلات مردم بود.

 

حمید طلایی تهیه کننده برنامه صبحگاهی نسیم صبح عنوان کرد : برای اولین دفعه بود که در مرکز یزد این اتفاق می افتاد و عوامل برنامه نسیم صبح رادیو یزد نیز اولین گروهی بودند که به سامانه 162 مرکز یزد دعوت شده بودند.
وی افزود: ارتباط مستقيم با مخاطبان، کار بسيار جذاب و دلچسبي است.

گفت: در مجموع تماسهای مخاطبان بیشترین درخواستها مربوط به کمبود آب در استان یزد و بررسی و پاسخگویی مسئولین در این رابطه بود.
بررسی مشکلات شهری نظیر آسفالت کوچه ها، جمع آوری زباله ها و بیشتر شدن زمان برنامه و پاسخگویی به تمام تلفنهای مردمی از دیگر درخواست‌های مخاطبان از عوامل برنامه " نسیم صبح رادیو یزد " بود.

الهه دهقانپور مجری پیشکسوت برنامه نسیم صبح که به صورت تلفنی پاسخگوی تلفن های مخاطبان برنامه بود درباره نوع درخواست مخاطبان گفت:درصد زیادی از مردم، از علاقه اشان به این برنامه صحبت کردند و درخواست داشتند که زمان پخش برنامه و زمان پرداختن به تلفنها و پیامک های مردمی افزایش پیدا کند و این نشان می دهد که درصد زیادی از مردم شنونده این برنامه هستند.

مهدیه شریفی، دیگر مجری برنامه صبحگاهی نسیم صبح رادیو یزد نیز با بیان اینکه  درصد زیادی از مخاطبان علاقه مند به حضور مشاورخانواده در برنامه هستند گفت: این موضوع نشان می‌دهد که رسانه ملی و برنامه صبحگاهی رادیو یزد توانسته ارتباط خوبی با مردم برقرار کند تا مخاطبان بتوانند راحت‌تر، مسائل و مشکلات شخصی زندگی‌شان و مشکلات خانوادگی اشان را با حضور مشاوران مختلف برنامه در میان بگذارند.

حسین آقایی گزارشگر برنامه در خصوص تماسهایی که پاسخگو بودند گفت: از میان تماسها بیشترین تماس درخواست حضور گزارشگر در محله ها بود که به بررسی مشکلات محله به محله استان یزد پرداخته شود.

برنامه نسیم صبح رادیو یزد یک برنامه ترکیبی زنده که ازشنبه تا پنج شنبه هرهفته با اجراء الهه دهقانپور ومهدیه شریفی و به تهیه کنندگی حمید طلایی از ساعت7:10 صبح به مدت 50دقیقه به روی آنتن رادیو یزد می رود.

به گفته حمید طلایی تهیه کننده برنامه نسیم صبح همه عوامل برنامه از گويندگان وتا گزارشگر از همکاران حرفه اي راديو هستند که با ويژگي هاي منحصر به فردشان بخش هايي که برايشان نوشته مي شود و یا برعهده اشان هست  را اجرا مي کنند.

ارتباط تلفنی با مسئولین استان، ارتباط با کارشناس هواشناسی، پیامهای ترافیکی، گزارش از سطح شهر، اطلاع رسانی رویدادهای مهم استان از بخش های مهم این برنامه است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا