جمعی از فعالان گردشگری شهرستان مهریز در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از 23 بهمن ماه در تهران آغاز به کار کرد و فعالین حوزه گردشگری و میراث فرهنگی مهریز، در این نمایشگاه شرکت کردند.

"الهام جلوداری" سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهریز گفت: از فعالین گردشگری این شهرستان، شرکت توسعه عمران مهریز به عنوان بهره بردار سوئیت های اقامتی باغ پهلوانپور، دفتر خدمات مسافرتی ایساتیس لوتوس مهرنگار، مدیریت مجموعه گردشگری ارگ سریزد و سنگتراشی سنتی آزادی به عنوان نمایندگان این شهرستان، برای معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی مهریز در نمایشگاه حضور دارند.

جلوداری خاطر نشان کرد: همراه با مهریز، فعالین حوزه گردشگری از شهرستان های ابرکوه، بافق، تفت، و اردکان نیز در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور دارند.

وی در پایان ضمن تشکر از فعالان حوزه گردشگری، گفت: دکتر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، محمد علی طالبی استاندار یزد، سید مصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، سید محمد رستگاری فرماندار مهریز و برخی دیگر از مسئولین کشوری و استانی از غرفه مهریز بازدید کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا