فعالان گردشگری ابرکوه در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ظرفیتهای گردشگری شهرستان را معرفی می کنند.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ "مجاهد کرباسی" سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابرکوه با اعلام این خبر گفت: ابرکوه به عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور در نمایشگاه مذکور شرکت نموده و آثار تاریخی، جاذبه ‌های گردشگری و صنایع‌دستی این شهر را معرفی می کند.

وي با بیان این که نمایشگاه مذكور از روزهای بیست و سوم تا بیست و ششم بهمن‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود، تصریح کرد: ابرکوه در این نمایشگاه به همت اداره کل میراث فرهنگی استان یزد و همچنین فرمانداری و بخشداری‌ مرکزی ابرکوه و گروهی از فعالان حوزه گردشگری شهرستان حضور یافته است.

کرباسی یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان وجود دارد، حضور در مجامع ملی و بین‌المللی یکی از نکات مهمی است که می‌تواند در راستای معرفی ابرکوه و جاذبه‌ های منحصر به فرد آن تأثیرات بسزایی داشته باشد

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابرکوه افزود: در این نمایشگاه صنایع‌دستی، شیرینی‌های سنتی، تابلوها و بروشورهای معرفی آثار تاریخی و بی‌نظیر شهرستان وجود دارد که جاذبه‌ های گردشگری و صنایع ‌دستی خاص این شهر معرفی می نماید.

وی در پایان گفت: محمد امید معاون توسعه روستایی رئیس ‌جمهور، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور و معاونین گردشگری ادارات کل میراث فرهنگی استانهای فارس و اصفهان از غرفه ابرکوه بازدید کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا