ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور سه‌ شنبه بیست و سوم بهمن ماه 97 از غرفه استان یزد در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در جریان بازدید از غرفه استان یزد در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، یزد را دارای ظرفیت ‎های متعدد گردشگری دانست و اظهار امیدواری کرد این استان بتواند بهترین بهره‎ برداری را از نمایشگاه بین‎المللی گردشگری و صنایع وابسته داشته باشد.

لازم به ذکر است: استان یزد در سالن شماره 44 A نمایشگاه با برپایی غرفه هایی؛ ظرفیت ها، پتانسیل ها و توانمندی های خود را در حوزه گردشگری به نمایش گذاشته است. 

گفتنی است: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با هدف معرفی ظرفیت ‌ها و برنامه ‌های نوروزی کل استان‌ ها و سایر توانمندی ‌های کشور در حوزه گردشگری از امروز بیست و سوم بهمن ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا بیست و ششم بهمن ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا