رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان مهریز از راه اندازی شعبه اقماری تامین اجتماعی بهادران بصورت هفته ای یک روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا، محمد رضا خانی با اشاره به درخواست مردم این منطقه و پیگیری های مجدانه نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت:در این شعبه به ۱۵۰۰ نفر بیمه شده خدمات ارائه می شود.

وی افزود:از این تعداد آمار بیمه شده حدود ۴۵ نفر اختیاری، ۷۵ نفر کارگر ساختمانی،۳۳ نفر زنان قالی باف، ۱۱۳۸ نفر کارگری،۵۲ نفر راننده، ۲۲ خادم مسجد، ۹۸ نفر بازنشسته، ۲۷ نفر بازمانده و ۵ نفر از کارافتاده را شامل می شود.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان مهریز با بیان اینکه در منطقه ۲۵۵ کارگاه (مزارع کشاورزی) و ۳ کارگاه پیمانکاری وجود دارد عنوان کرد: با توجه به فرآوری کامل معدن سرب و روی مهدی آباد مسلما تعداد بیمه شدگان افزایش خواهد یافت.


خانی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی کامل معدن مهدی آباد شعبه اقماری منطقه بهادران به دائمی تبدیل شود.

وی با اشاره به بعد مسافت مهریز تا بهادران و درخواست چندین ساله مردم تصریح کرد: راه اندازی شعبه سیار تامین اجتماعی در منطقه دهستان بهادران سبب سهولت کار مردم مناطق گردکوه، کریم آباد و علی آباد شده است.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان مهریز در پایان پیگیری برای تسریع ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی که خواسته بحق مردم بوده و زمین آن نیز جنب شعبه مهریز واگذار شده است را از صباغیان خواستار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا