مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در نشست با مشاوران فرماندار در امور بانوان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی امري ضروري است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، «فاطمه دانش يزدي» مدير كل دفتر امور بانوان وخانواده استانداري  در جلسه با مشاوران فرماندار در امور بانوان، بيان كرد: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مقطع حساس کنونی، بیان کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای نهضت اسلامی به ويژه در حوزه بانوان و تاثير زنان در دفاع مقدس و جايگاه زنان شهيده در استان و بيان راهبردها كه مستلزم برنامه ریزی جامع و فراگیر با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان هاست، مي باشد.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري در بخش ديگري از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی تأکید كرد و ادامه داد: استفاده از ظرفيت هاي خصوصي و جوامع مردم نهاد مي تواند در شناسائي توانمندي بانوان و استفاده آن در تقويت و تحكيم نظام اداري و سياست دولت كمك موثري باشد.
وي افزود: سازمان های مردم نهاد به دلیل استفاده از ظرفیت های مردمی می توانند در شناسایی آسیب ها و همچنین ارائه راه حل های کاربردی به یاری مسئولان و متولیان امر آمده و در ریشه یابی علل و ارائه راهکارهای عملی برای مقابله با این آسیب ها پیشگام باشند.
دانش در پايان سخنان خود از اجراي طرح تاب آوري در استان يزد به عنوان یکی از 13 استان پایلوت کشور به عنوان يكي از طرح هاي موفق برگزار شده نام برد و خاطرنشان كرد: با توجه به بازتاب و بازخورد بسیار خوبی که اين طرح داشته است، امسال نیز به صورت کشوری اجرا مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا