به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، به منظور معرفی خدمات دامپزشکی و طرح مشکلات پیش روی این ارگان و همچنین جلب همکاری سایر ارگان ها، مدیر کل دامپزشکی استان یزد با امام جمعه شهرستان بهاباد دیدار کرد.

در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه شهرستان بهاباد صورت گرفت، دکتر حدادزاده ضمن اشاره به شرح وظایف و حوزه های عملکردی دامپزشکی ضمن تشریح عملکرد، خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولین به منظور رفع چالش های بهداشتی موجود در این زمینه شد و افزود: نمونه اینگونه همکاری ها، بهسازی کشتارگاه دام این شهرستان است که با همکاری و تعامل شهرداری بهاباد به خوبی صورت گرفته است.

همچنین حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی، امام جمعه شهرستان بهاباد از فعالیت های دامپزشکی در جهت ارتقاء سطح بهداشت عمومی تقدیر نمود و اظهار امیدواری کرد که دامپزشکی بتواند همچنان پویا و موثر در عرصه ی حفظ سلامت شهروندان به ادامه فعالیت بپردازد.

در پایان مدیر کل دامپزشکی استان یزد با توجه به نزدیک شدن به ایام عید قربان و اجرای سنت حسنه قربانی خواستار فراهم نمودن بستر مناسب جهت ارائه آموزش های موثر و اطلاع رسانی مناسب در جهت لزوم رعایت اصول بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک انسان و دام مخصوصا بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا