مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان بر استفاده از برنامه های خلاقانه و جوان پسند برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد روز چهارشنبه بیستم تیرماه نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان با حضور "فخرالسادات خامسی هامانه" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اعضای این ستاد در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این نشست گفت: دستگاه های اجرایی استان و نهادهای مرتبط باید با بهره گیری از ظرفیت ها و استفاده از سازمان های مردم نهاد، فرهنگ عفاف و حجاب را با برگزاری برنامه های خلاقانه و جذاب برای نسل جوان ترویج کنند.
"فخرالسادات خامسی هامانه" افزود: سمن ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ‌صیانت از حقوق شهروندی نقش مهمی دارند.
وی در ادامه به برگزاری مسابقات فرهنگی و نمایشگاههای متنوع از سوی دستگاه ها در زمینه عفاف و حجاب تاکید و خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده روز ٢٤ تیرماه و همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در استان برگزار می شود.
خامسی هامانه خواستار شد: دستگاه ها و ادارات زمینه حضور بانوان کارمند استان را برای شرکت در این اجتماع بزرگ فراهم کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در پایان سخنان خود گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاثیر مهمی در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
گفتنی است در این نشست نمایندگان دستگاه های استان برنامه های خود را در هفته عفاف و حجاب ارائه کردند و شروع بازرسی های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان به اعضای ستاد و نمایندگان ادارات ابلاغ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا