معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست مجمع نمایندگان استان تأکید کرد: هیچ مدیر و دستگاهی در استان ‌نمی‌تواند برای سرمایه‌گذاران مانع تراشی کند و به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه شانزدهم تیرماه مجمع نمایندگان استان با حضور "‌علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

"‌علی زینی وند" ‌در این نشست با بیان اینکه استان یزد در جذب اعتبارات و تسهیلات اشتغال فراگیر جزو استان های برتر در سطح کشور است، ‌گفت: در حوزه تسهیلات حمایتی اعتبار سال ٩٦ استان، ‌٣٠ میلیارد تومان بوده که از این میزان ٢٤ میلیارد تومان به سهمیه استان اختصاص یافته است و نزدیک به ٢١ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان جذب کرده ایم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ادامه داد: ‌در حوزه اشتغال پایدار روستایی نیز جزو استان های موفق در اجرای این طرح بوده ایم و برای دادن تسهیلات و وام های اشتغال روستایی به محل اجرای طرح ها می رویم.
وی افزود: ‌استان یزد یکی از جدی ترین استان ها در حوزه نظارت است و با همراهی و هماهنگی دستگاه های نظارتی استان که همکاری آنها جای تشکر دارد، قاطعانه از ارایه تسهیلات و ‌ایجاد اشتغال در راستای وام های داده شده، مراقبت می کنیم.
‌زینی وند با بیان اینکه شرایط و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان فراهم است، خاطرنشان کرد: ‌سرمایه گذاران در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند مجوزهای سرمایه‌گذاری خود را از دستگاه‌های مربوطه دریافت نمایند.
معاون هماهگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان سخنان خود با اشاره به اقدامات و تدبیرهایی که مدیریت ارشد استان در بحث تحریم ها اندیشیده است، ‌گفت: استان یزد در این رابطه به عنوان استان پایلوت مطرح شد‌ه است و امیدواریم با برنامه ریزی های کوتاه مدت، ‌میان مدت و بلند مدت بتوانیم تبعات تحریم ها را به حداقل برسانیم.
گفتنی است در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه های دعوت شده در رابطه با چگونگی حمایت از تولید و عرضه کالا، ‌نظارت بر قیمت و کیفیت آنها گزارش هایی به مجمع نمایندگان استان ارائه دادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا