مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از نخبگان، ‌محققان و دانشگاهیان استان خواست طرح ها و ایده های خود را در حوزه گردشگری سلامت مطرح کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌سومين جلسه ساماندهي دغدغه هاي اجتماعي در  حوزه خدمات درماني استان به رياست‌"فخرالسادات خامسی هامانه" مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و با حضور جمعي از پزشكان، مسئولان مرتبط استان و سرمايه گذاران حوزه سلامت و گردشگري در ‌سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
خامسي هامانه در این نشست ضمن تقدير از مسئولان منطقه ويژه علم و فنآوري یزد، از دانشگاهيان،‌ نخبگان، صاحب نظران و محققان استان خواست در زمينه كاهش دغدغه هاي اجتماعي حوزه درمان و تبديل تهديدهاي موجود به فرصتهايی نتيجه مند و موثر در توسعه استان، طرحها و ايده هاي خود را ارائه دهند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همچنين از سرمايه گذاران بخش خصوصي درخواست کرد: ‌توجه ويژه اي به پتانسيل هاي حوزه سلامت و درمان در استان يزد داشته باشند و مسئولان استان را در راستای استفاده از ظرفيت هاي منحصر به فرد استان يزد در اين حوزه ياري نمايند.
"مهدی سالاری‌" مدیر‌عامل سازمان منطقه ویژه علم و فناوری یزد نیز در این جلسه در پاسخ به فراخوان اداره کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداری جهت دريافت ايده ها و طرحهاي موجود در اين زمينه به تشريح طرح "گردشگري سلامت" پرداخت و در ادامه حاضران به هم اندیشی و تبادل نظر در اين زمينه پرداختند.
گفتنی است در پايان این جلسه مقرر شد نقاط قوت و ضعف طرح گردشگري سلامت در نشست های ديگري با حضور مسئولان مرتبط و صاحب نظران در اين حوزه مورد بررسي قرار گيرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا