مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد از واگذاري 5 دستگاه بيل مكانيكي به دهياري‌ها و شركت تعاوني دهياري‌هاي استان در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، روز يك شنبه بيستم خردادماه در نشستي با حضور مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري در رابطه با وضعيت تخصيص تسهيلات كم‌بهره و شرايط خريد ماشين‌آلات عمراني و خدماتي هم انديشي و تبادل نظر انجام شد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در اين نشست با اشاره به تفاهم‌نامه همكاري مشترك بين سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور و پست‌بانك ايران در زمينه ارائه خدمات مالي و بانكي به دهياري‌ها براي كمك به خودكفايي نهادهاي مذكور، از واگذاري 5 دستگاه بيل مكانيكي به دهياريها و شركت‌هاي تعاوني دهياري‌هاي استان در آينده اي نزديك خبر داد.
«محمد يارمند» با بيان اينكه 80 درصد از اعتبارات مورد نياز برای خرید هريك از اين ماشين آلات از محل تسهيلات درآمدزايي پست بانك تأمين شده و 20 درصد آن آوردۀ دهیاری‌ها و شركت‌هاي تعاوني دهياري‌هاي مربوطه بوده است، خاطرنشان كرد: هم‌زمان با رايزني با شركت "دلتا راه ماشين" در راستاي تسهيل مراحل خريد، مراحل اداري پرداخت تسهيلات بانكي به دهياري‌ها از سوي پست بانك نيز درحال انجام است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا