استاندار یزد در تجمع راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم استان دارالعباده یزد برگزار شد، تاکید کرد: ایستادگی، دفاع از مظلومان جهان ‌و مبارزه با ظالمان تنها راه پیروزی بر استکبار جهانی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، راهپیمایی پرشور یوم الله روز جهانی قدس روز جمعه ۱۸ خردادماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد، معاونان استاندار و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دارالعباده یزد برگزار شد.
استاندار یزد در این مراسم و در مسجد ملااسماعیل یزد ضمن تشکر از حضور گسترده و همراه با شور و شعور مردم استان در راهپیمایی یوم الله روز قدس گفت:
جنا‌یت های افراطیون یهودی و اسراییل جنایتکار قدمتی تاریخی و ‌سابقه ای دیرینه دارد و به زمانی که اسلام عزیز به رهبری خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(‌ص) رسالت خود را شروع کرد، ‌باز می گردد.
"‌محمود زمانی قمی" ادامه داد‌: پیچیده‌ترین تحریکات و توطئه‌ها در صدر اسلام علیه ‌حکومت اسلام از سوی افراطیون یهودی شکل گرفت و پس از تثبیت پایه‌های اسلام و انتشار این دین مبین در سراسر جهان باز هم یهودیان افراطی بیکار ننشستند و برای سست کردن بنیان های حکومت و نهضت اسلامی تحریک و توطئه کردند.
وی افزود: تاریخ سرا‌سر ننگ افراطیون یهودی که امروز در شکل حکومت نابکار و جنایتکار صهیونیسم بروز و ظهور پیدا کرده است، همیشه در فکر تضعیف، تحریک، توطئه و فساد در زمین بوده و این جنایت ها برای بشریت و انسانیت درس‌های بزرگی را به همراه د‌اشته و دارد.
زمانی قمی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سرزمین خاورمیانه و نقطه ای بسیار استراتژیک واقع شده است و حساسیت این جریان فاسد ‌بر روی اسلام و عقیده پاک مسلمانان و چشم طمعی که به خاورمیانه، تنگه هرمز و خلیج همیشه فارس دوخته است این حساسیت ها و دشمنی ها را با ملت ایران دو چندان می کند.
استاندار یزد گفت: استقرار ‌نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ سبب استقرار منشور اساسی انقلاب در منطقه شد که همان دفاع از مظلوم و تاختن بر ظالمان است، اینکه هیچ ظلمی را برنتابد و از کنار مظلومیت هیچ مظلومی در دنیا عبور نکند.
 وی ادامه داد: طبیعی است که استکبار ‌جهانی و اسرائیل جنایتکار و برتری طلب نسبت به ایران و این رفتار و منش جمهوری اسلامی بسیار حساس باشند تا بتوانند حکومت نامشروع خود را مستقر کنند.
عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و اسرائیل سراسیمه همه توان خود را به کار بستند، شاید بتوانند موتور محرک انقلاب تابناک اسلامی ایران را از کار بیندازند، منطق دفاع از مظلوم و تاختن بر ظالم را عوض کنند و این ‌منطق را به فرهنگ سازش، کنار آمدن با آنها ‌و همراه بودن با ظالمان تبدیل کنند.
زمانی قمی خاطرنشان کرد: اما برخلاف همه این دسیسه ها و توطئه ها امروز ایران اسلامی به بازیگر اصلی در حوزه سیاست خارجی، دفاع از مظلومان و نهضت های رهایی بخش ‌و مبارزه با ظالمان تبدیل شده است.
استاندار یزد ادامه داد: امروز کشتی دسیسه ها و دشمنی های اسرائیل، حامیان آن و در رأس آنها امپریالیسم فاسد آمریکا با شکست مفتضحانه داعش در سوریه، عراق و سرزمین های اسلامی و خنثی شدن توطئه تجزیه کردستان ‌عراق به گل نشسته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما عصبانیت نخست وزیر نابکار و جنایتکار اسرائیل را درک می‌کنیم و یا‌وه گویی های رئیس جمهور نابخرد آمریکا را می فهمیم زیرا آنها هر آنچه داشته اند بکار بسته اند بلکه شاید بتوانند جای دفاع از مظلوم و تاختن به ظالم را عوض کنند اما مقاصد شوم آنها در ایران و محدوده انقلاب اسلامی شکست خورده است.
عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: امروز یک راه بیشتر نداریم و آن رجوع به اقیانوس خروشان مردمی است که می خواهند در مقابل همه توطئه‌ها، تحریم ها و جنایت ها مقاومت کنند ‌و ایستادگی و دفاع از مظلومان جهان و مبارزه با ظالمان تنها راه پیروزی بر استکبار جهانی است.
زمانی قمی ادامه داد: این راهی است که انقلاب اسلامی ایران انتخاب کرده، ‌قدرت دفاعی خود را تقویت کرده است و قصد حمله و تعدی به هیچ کشوری در دنیا را ندارد بلکه می‌خواهد جنایتکاران جهان را رصد کند، از مظلومانی که به آنها ستم می شود حمایت نماید و باافتخار این منطق را اعلام و تکرار می‌کند.
‌وی خاطرنشان کرد: ‌برد سلاح‌های جمهوری اسلامی ایران باید به تمام نقاطی که ظلم، جنایات، ‌آدم کشی، ‌مسلمان کشی و کودک کشی در آنهاست، برسد.
استاندار یزد در پایان سخنان خود خطاب به استکبار جهانی، اسرائیل ‌جنایتکار و آمریکا گفت: ما تردیدی نداریم که قدس رها خواهد شد، شک نداریم که فلسطین آزاد می شود و باور داریم که اسرائیل و آمریکا وهمه کشورهایی که در حمایت از آنها با مظلومان جهان می‌جنگند، به خاک مذلت خواهند نشست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا