بخشدار زارچ در بازدید از کتابخانه‌های شهید بابایی، شهید کلانتری و جامع وکیلی زارچ برای رفع مشکلات این کتابخانه‌ها قول مساعد داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، علیرضا عرشیان، بخشدار زارچ از کتابخانه‌های این بخش دیدن کرد و از مسائل و مشکلات کتابخانه‌ها آگاهی یافت.

بخشدار زارچ در حاشیه این بازدید که محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد وی را همراهی می‌کرد،  گفت: مطالعه، ابزاری است که می‌توان از آن برای کسب آرامش استفاده کرد و محیط کتابخانه تداعی کننده حس آرامش و لذت است.

عرشیان با ابراز خرسندی از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مثبت و اثرگذار فرهنگی در کتابخانه‌ها، تصریح کرد: باید به شیوه‌های جذاب و متنوع کودکان و نوجوانان را با کتاب و محیط کتابخانه آشنا کنیم و برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در ایام تابستان، از بهترین روش‌های جذب آنان به کتابخانه است.

وی برای رفع مشکلات موجود در کتابخانه‌های زارچ قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم و دستگاه‌های فرهنگی، بستری مناسب برای بالا بردن سطح کتاب‌خوانی در زارچ ایجاد شود.

گفتنی است، پس از این بازدیدها، بخشدار و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد با حجت‌الاسلام سیدمحمود طباطبایی، امام جمعه زارچ نیز دیدار کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا