نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه تحقق شعار امسال زمینه ساز رفع مشکلات اقتصادی است گفت: همه مردم و مسئولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با وی، با اشاره به لزوم بستر سازی مناسبی در جهت رسیدن جامعه و مردم به راهی که خداوند متعال معین کرده اظهار داشت: همه این حکومت داری ها، کارها و زحمات اگر با هدف والای خدایی همراه نباشد هیچ ارزشی ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: ما مسلمان و معتقد به قیامت هستیم پس باید راه رسیدن به هدف والای سعادت انسانی که خداوند مشخص و معین کرده را بپیماییم و جامعه را برای رسیدن به این امر کمک کنیم.
امام جمعه یزد با بیان اینکه تمام مخلوقات برای انسان آفریده شده است گفت: این مخلوقات برای انجام عمل صالح برای انسان خلق شده و برای اینکه انسان در آخر زیان نداشته و عاقب بخیر شود باید عمل صالح انجام دهد و به آن ایمان داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید با هدف رضای خدا و مردم در جامعه تلاش کنند اضافه کرد: اگر هدف دیگری را در این مسیر دنبال کنند به چیزی نمی رسند چون انسان روزی باید همه هر آنچه که دارد را بگذار و برود، آن زمان است که می فهمد چیزی جز خداوند متعال که خلق کننده آسمان ها و زمین است به درد او نمی خورد.
ناصری یزدی تصریح کرد: هر آنچه که خلق شده از بین می روند و تنها چیزی که می ماند خداوند است و کسی در دنیا ضرر نمی کند که با خداوند رحیم، مهربان ، بصیر و دانا همراه باشد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه خداوند دوست می دارد که بندگانش او را یاد کنند افزود: حتی در برهه ای از زندگی برای افراد مشکلاتی ایجاد می شود تا دست نیاز به سمت خالق خود دراز کنند و با این کار خداوند برای آنها ثوابی در نظر می گیرد ولی متاسفانه برخی از این مسائل غافل هستند.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه باید بنگریم که هدف از خلقت ما چیست اظهار داشت: این هدف قرب به خدا، موثر بودن در جامعه و انجام کارهای شایسته و نیک است.
وی در ادامه با اشاره به تهدیدات آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در این سال ها تعداد بسیاری شهید دادیم و فداکاری های بسیاری انجام شد و نقشه های شوم آنها هیچ اثری بر کشور ما نگذاشت و هر چه آنها برای نابودی کشور ما تلاش کردند، برعکس جمهوری اسلامی ایران عزیزتر و سرفرازتر شد.
ناصری یزدی با بیان اینکه اخلاص امام خمینی(ره) این انقلاب عظیم و باشکوه را تضمین کرد گفت: ما نیز باید برای بقای این انقلاب تمام تلاش خود را بکار بگیریم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه اگر مسئولی در عرصه کاری خود بواسطه آشنایی، فردی را مشغول به کار کند و آن شخص نیز نتواند در انجام امور به خوبی از پس کار برآید یک خیانت است تصریح کرد: این مسئله در روایات هم آمده است که اگر فردی در کاری توانایی نداشته باشد و فردی هم توانایی داشته باشد و کوتاهی از سوی هر دوی آنها صورت گیرد، یک نوع خیانت است.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه در انجام امور باید مردم با یک چشم نگاه کرد افزود: همه هواسمان باید برای رضایت خدا و بندگانش جمع باشد.
ناصری یزدی به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به "حمایت از کالای ایرانی" اشاره کرد و افزود: تمام دستگاه ها و نهادها و مردم باید با ظرفیت کامل خود در راستای تحقق شعار امسال قدم بردارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا