آیت‌الله ناصری‌یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهبنان در استان کرمان بازدید کرد.
آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی عصر امروز با حضور در مناطق زلزله‌زده در شهرستان کرمان روند امدادرسانی به مردم زلزله‌زده در این مناطق را بررسی کرد.
در این بازدید جمعی از خیران از استان یزد و همچنین تعدادی از پزشکان متخصص یزدی نیز آیت‌الله ناصری‌یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد همراهی کردند و برای کمک به مردم زلزله زده در کوهبنان راهکارهای لازم را ارائه دادند.
در این بازدید حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شهرستان کوهبنان همسایگی با استان یزد است و این استان هم به صورت بسیار ویژه دغدغه کمک به مردم در نقاط مختلف دارد و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.
وی به خسارت‌های مالی زیاد زلزله شهرستان کوهبنان اشاره کرد و گفت: لازم است همت و تلاش مضاعفی صورت پذیرد، تا به الان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته اما به فرموده مقام معظم رهبری رفع مشکلات ناشی از زلزله نیازمند یک اقدام جهادی و بسیجی است.
جلسه شورای اداری شهرستان کوهبنان نیز عصر امروز با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در محل فرمانداری شهرستان کوهبنان برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا