نشست ارزیابی مجموعه خبری شامگاهی صدا و سیمای مرکز یزد با حضور عوامل تحریریه خبر و عوامل ارزیابی معاونت سیاسی به صورت اودیو کنفرانس و در محل استودیوی تولید صدای مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد در این نشست از سوی خبر یزد ،  جعفری معاون خبر ، سلطانی مدیر اتاق خبر ، آب پیکر ، غلامی و عباسیان سردبیران  خبر ، خواجه رحیمی ، رمضانی ، دهقان منشادی و دهقان دبیران خبر و  جعفری تدوینگر خبر  حضور داشتند. در ارزیابی معاونت سیاسی هم خانم کامیاب مدیر نظارت و ارزیابی ، گنجی سردبیر ارزیابی ، بلبل نیا  سردبیر خبر 14 و 21 شبکه یک و حیدری کارشناس ارزیابی فنی و گرافیک ارزیابی هم در این نشست حضور یافتند.

در این جلسه ، مجموعه خبری شامگاهی (خبر 20) روز نهم دی ماه به سردبیری آقای آب پیکر مورد ارزیابی و نقاط قوت و ضعف آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارزیابان معاونت سیاسی،  مجموعه خبری شامگاهی  را به لحاظ رعایت استانداردهایی همچون  ریتم و ضرباهنگ مناسب ، توجه به ویژه های خبری و پیگیری مشکلات مردمی ، المان های بصری مناسب ، گزارش های خبری  و  پلاتوهای مناسب از مجموعه های دارای قوت ارزیابی کردند و نکاتی را برای بهتر شدن مجموعه خبری متذکر شدند.

عوامل تحریریه خبر نیز در این نشست با طرح سوالات و توضیحاتی به منظور رفع ابهامات، پیشنهادات و انتقادات خود در مورد ارزیابی معاونت سیاسی را به اطلاع کارشناسان این مرکز رساندند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا