کارت شهروندی یزد با مزیت های ویژه ارتباطی آنلاین ـ آفلاین و امتیازی ـ اعتباری با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری رونمایی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری یزد با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار یزد و رئیس دانشگاه یزد در ساختمان شهرداری مرکزی، از طرح کارت شهروندی یزد که به صورت منحصر به فرد دارای دو مزیت ارتباطی آنلاین ـ آفلاین و امتیازی ـ اعتباری می باشد رونمایی شد.

مزیت ارتباطی آنلاین ـ آفلاین کارت شهروندی این امکان را به دارندگان آن می دهد که علاوه بر قابلیت معمول آفلاین، از طریق سامانه آنلاین متصل به کارت نیز در هر زمان، از موجودی و صورت حساب خود با خبر شوند. علاوه بر این مدیران سامانه قادرند، آخرین گزارش ها را به صورت آنلاین در اختیار داشته باشند.

همچنین مزیت امتیازی ـ اعتباری این کارت به گونه ای است که به شهروندان در ازای انجام برخی امور فرهنگی و اجتماعی، امتیاز اختصاص می یابد که در حساب کارت شهروندی ثبت می شود و شهروند قادر است امتیاز کسب شده را در خدمات تعریف شده مصرف نماید.

خاطرنشان اینکه کارت شهروندی زیرساختی سخت افزاری و نرم افزاری، با پشتوانه بانکی است که شهروند می تواند به وسیله استفاده از کارت و سامانه آنلاین متصل به آن، از خدمات موجود در بستری جامع استفاده نماید.

کارت شهروندی، به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستای ارائه خدمات نوین شهری و به منظور رفاه عمومی شهروندان طراحی شده که شهروند قادر است به وسیله آن از مجموعه متنوعی از خدمات شهری به صورت یکپارچه استفاده کرده و در زمان و هزینه های جاری خود صرفه جویی کند.

از طریق این کارت می توان تمامی پرداخت های خرد شهری اعم از هزینه تاکسی، اتوبوس، اماکن تفریحی عمومی، پارکینگ های شهری و... را بدون نیاز به پول نقد پرداخت کرد.

همچنین کارت شهروندی یزد قادر به ارائه خدمات متنوعی در حوزه های شهرداری، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی و صنایع دستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت علوم می باشد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا