دهقانیزاده گفت هدف اصلی تشکیل انجمن مدیران صنایع، کمک به تربیت نسل جدیدی از نیروهای متخصص و مدیران صنعتی، ارتقای علمی و تقویت بنیه علمی صنعت مهریز است

 عباسعلی دهقانی‌زاده در جلسه انجمن مدیران صنایع شهرستان مهریز اظهار داشت: به طورحتم توسعه و اشتغالزایی در گرو فعالیت و همکاری مشترک بخش‌های خصوصی و دولتی است و همراهی گام به گام سازمان‌های دولتی در کنار بخش خصوصی می‌تواند در فعالیت هرچه موثرتر بخش خصوصی و رونق صنعتی در مهریز بسیار اثرگذار باشد.

وی بیان کرد: انجمن مدیران صنایع و معادن مهریز چند سال سابقه فعالیت دارد اما به دلایلی شاهد رکود این مجموعه بودیم که امیدواریم از این پس شاهد پویایی این انجمن در شهرستان باشیم زیرا معتقدیم هرچه تشکل‌های خصوصی و انجمن‌های تخصصی پویاتر باشند، به نفع صنعت و توسعه اقتصادی در شهرستان است.

دهقانی‌زاده ادامه داد: انجمن مدیران صنایع مهریز با برخورداری از امکانات و فضایی که در اختیاردارد، باید هرچه سریع‌تر با تشکیل جلسات، کمک‌یار مسئولان دولتی شهرستان برای رفع مشکلات صنایع باشد و این انجمن می‌تواند در آموزش و پرورش مدیران صنایع و انتقال تجربه به مدیران جدید کمک کند.

وی تصریح کرد: در طول نشست‌هایی که در گذشته نه چندان دور با اعضای انجمن مدیران صنایع  مهریز در تسریع بر حل مشکلات کارفرمایان برگزار شده بود، به نتایج خوبی رسیده‌ بودیم و هدف اصلی تشکیل انجمن مدیران صنایع، کمک به تربیت نسل جدیدی از نیروهای متخصص و مدیران صنعتی، ارتقای علمی و تقویت بنیه علمی صنعت مهریز است.

در این جلسه مدیران صنایع شهرستان مهریز نیز بر ضرورت فعالیت هرچه بیشتر انجمن مدیران صنایع در این شهرستان تاکید کردند.

نیاز به حمایت صنایع مهریز و مدیران صنعتی و نیروهای متخصص این واحدها همچنین ارائه خدمات نیز از دیگر موارد مطرح شده از سوی مدیران صنایع این شهرستان بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا