در مورد دانشگاه امام صادق (ع)، چه در ساخت‌وساز و چه در مورد اموال آن، هیچگونه اختلاسی صورت نگرفته و پولی جابه‌جا نشده و کل بودجه اختصاص یافته به این پروژه به طور کامل در این مجموعه هزینه شده البته باید مدیریت بهتری در این مورد اعمال می شد.

 حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی  در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز با اشاره به پیگیریهای که در مورد پروژه دانشگاه امام صادق (ع) مهریز انجام شده است، اظهار داشت: با پیگیری‌ها و تحقیقاتی که انجام شده، بر خلاف برداشت‌هایی که در مورد دانشگاه امام صادق (ع) وجود دارد، در این مجموعه هیچگونه اختلاسی صورت نگرفته و بودجه ای که برای این مجموعه در نظر گرفته شده، هزینه شده است.

وی افزود: اگر در این مجموعه برخی اقدامات انجام شده، ناخواسته بوده و عمدی در کار نبوده و تاکنون کسی پولی جابجا نکرده است.

محی الدینی بیان کرد: هر چند برخی شنونده‌ها برداشت‌های شخصی از سخنان من کرده و غرض‌ورزی و شیطنت می کنند اما من برداشتهای شخصی که تاکنون اشخاص خاص از صحبتهای من داشته اند را نمی پسندم و البته معتقدم شنونده باید عاقل باشد.

وی افزود: خبرنگاران باید به گونه ای قلم بزنند که از سوء استفاده از مطالب آنها جلوگیری شود زیرا مغرضانی هستند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و به اهداف شوم خود برسند و سوء استفاده کنند که وظیفه خبرنگار در این زمان حساس‌تر می شود.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: در مورد دانشگاه امام صادق (ع)، چه در ساخت‌وساز و چه در مورد اموال آن، هیچگونه اختلاسی صورت نگرفته و پولی جابه‌جا نشده و کل بودجه اختصاص یافته به این پروژه به طور کامل در این مجموعه هزینه شده البته باید مدیریت بهتری در این مورد اعمال می شد.

وی گفت: دانشگاه امام صادق (ع) مهریز همانند دانشگاه‌های دیگر باید زمانی که مجوز دانشگاه و رشته های آن گرفته شد، مکانی را اجاره می کردند تا دانشگاه شروع به فعالیت کند آنگاه شروع به ساخت‌وساز می کردند.

محی الدینی افزود: از هم‌اکنون دیگر کاری به گذشته نداریم و سعی می کنیم در مورد دانشگاه امام صادق (ع) مهریز با تلاش و سعی بیشتر از صفر شروع کنیم تا این مجموعه را به سرانجامی برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر از گذشته انتقاد کنیم فردا هم از ما انتقاد می کنند چون این صندلیها ماندنی و همیشگی نیست و از این پس در مورد روند کاری پروژه دانشگاه امام صادق (ع)، هر کاری انجام شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا